ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

دعوت ویژه بالی از گردشگران استرالیایی برای سفر به این جزیره

مکان‌های زیبا، موج‌سواری عالی و تنوع غذایی بسیار زیاد از جمله جاذبه‌هایی بودند که تا پیش از آغاز کووید-۱۹، هر ساله یک میلیون استرالیایی را به بالی می‌کشاند. اکنون با گذشت بیش از دو سال از زمان محدودیت های سفر، وزیر گردشگری بالی به طور ویژه به استرالیا سفر کرده و از این کشور خواسته تا سفرهای خود را به این مقصد از سر بگیرند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، وزیر گردشگری اندونزی، ساندیاگا اونو، اولین سفر رسمی خود را پس از بازگشایی مرزها به استرالیا انجام داد تا از گردشگران استرالیایی بخواهد که به این کشور برگردند، او در این سفر عنوان کرد: «بالی دلتنگ مردم استرالیاست و ما بی صبرانه منتظر بازگشت مردم استرالیا به این جزیره هستیم». 

طبق گزارش Expedia، بالی چهارمین مقصد بین المللی محبوب برای گردشگرانی از لس آنجلس، سنگاپور و فیجی محسوب می شود. با این حال به خاطر ویروس کرونا و توقف سفر به این کشور ،بیش از ۴۰۰ هزار نفر در این جزیره شغل خود را از دست دادند.

پیش از آغاز دوران همه گیری ویروس کرونا، بالی روزانه ۱۵۰۰۰ بازدیدکننده داشت. با این حال در حال حاضر تعداد گردشگرانی که به این مقصد جذاب سفر می کنند، حدود ۱۵۰۰ می شود. 

 استرالیایی ها برای سفر به بالی باید با دو دوز واکسن،  واکسینه شده باشند. آنها قبل از حرکت و هنگام ورود به بالی نیز آزمایش PCR نیاز دارند، اما نیازی به قرنطینه گردشگران نیست.

بیشتر بخوانید:

ساخت فرودگاهی در اندونزی با قابلیت جابجایی سالانه بیش از ۵۰ میلیون مسافر

هیچ کس به اندونزی سفر نمی کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *