ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

آمادگی کامل گنبد کاووس برای پذیرایی از مسافران نوروزی

شهردار گنبد کاووس امروز از کاشت ۱۰ میلیون اصله گل و نصب المان های نوروزی در سطح شهر و آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال ،سیدعلی اصغر موسوی امروز جمعه ۲۶ اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:بیش از ۴۰ المان نوروزی و دائمی در میادین، ورودی‌ها و پارک‌های سطح شهر گنبدکاووس نصب شده است.

وی از تشکیل کمیته استقبال از بهار در شهر گنبدکاووس خبر داد و یادآور شد: از اوایل اسفند ماه جاری برای میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر انجام شد.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ۱۰ میلیون اصله گُل در ورودی‌ها و سطح معابر و خیابان‌های گنبدکاووس کاشته شد، بیان کرد: همچنین ساماندهی روشنایی معابر و خیابان‌ها، رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی و نصب المان‌های نوروزی در برج قابوس در دستور کار ما قرار گرفت.

موسوی از برپایی نوروزگاه با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در شهر گنبدکاووس خبر داد و ابراز کرد: برگزاری اعیاد و رسوم اقوام مختلف گنبدی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله ویژه برنامه‌های نوروزگاه است.

وی متذکر شد: برنامه‌های نوروزگاه عصر هر روز آغاز شده و تا شب ادامه دارد که علاقه‌مندان به‌ویژه مسافران نوروزی می‌توانند برای بازدید به نوروزگاه مراجعه کنند.

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه همه چیز در شهر گنبدکاووس برای میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی آماده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال نیز شاهد حضور پرشور گردشگران و مسافران نوروزی در گنبدکاووس باشیم.

موسوی از نصب بیش از ۴۰ المان نوروزی و دائمی در میادین، ورودی‌ها و پارک‌های سطح شهر گنبدکاووس خبر داد و افزود: در آستانه نوروز تکمیل روشنایی سطح شهر به طور ویژه در دستور کار ما قرار گرفت که در این راستا بیش از ۵۰۰ عدد پایه چراغ دکوراتیو در بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه زیست شبانه از روزهای پایانی سال در خیابان امام خمینی(ره) گنبدکاووس آغاز شده است، یادآور شد: خوشبختانه زیست شبانه ضمن آنکه با استقبال خوب شهروندان همراه بوده به فروشندگان برای فروش بهتر محصولات آنان نیز کمک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *