ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

اجرای پروژه تله کابین در کرمانشاه

پروژه احداث تله کابین در استان کرمانشاه به منظور تقویت ظرفیت های گردشگری و تفریحی این استان اجرایی می شود. هنوز در مورد عبور خط تله کابین از تاق بستان کرمانشاه نتیجه ای حاصل نشده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، استاندار کرمانشاه گفت: تله کابین پروژه‌ای بسیار مهم در حوزه گردشگری و تفریحی برای کرمانشاه است که مسئولین ذیربط وظیفه دارند برای عملیاتی شدن آن نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

هوشنگ بازوند در جلسه بررسی روند اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه، با اشاره به پیگیری های مستمر برای اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه، تصریح کرد: یک مسیر جدید با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی برای اجرای این پروژه شناسایی و مشخص شده که مسئولین ذیربط وظیفه دارند اقدامات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه را انجام دهند.

وی ادامه داد: مسیر قبلی که با ثبت جهانی شدن مجموعه باستانی و تاریخی تاق بستان منطبق نبود، حذف شد و ما هم تلاش کردیم که یک مسیر جدید که هویت این آثار تاریخی را تهدید نکند شناسایی شود و به این موضوع تاکید کردیم که مسیر اجرای پروژه تله‌کابین نباید هیچ تهدیدی برای اخلال در ثبت جهانی طاق بستان باشد که خوشبختانه یک مسیر جدید برای این موضوع طراحی شد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: سرمایه گذاری که برای اجرای این پروژه تعیین شده فردی توانمند و با تجربه است که مدیران وظیفه دارند هرگونه تسهیل گری و فراهم ساختن بسترهای لازم را برای پیشبرد برنامه های اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه بکار بگیرند.

وی از اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان با همکاری شهرداری کرمانشاه خواست که کارهای موبوط به اجرای این پروژه را دنبال و هر چه سریعتر نسبت به پیگیری و اخذ موافقت اصولی برای تسریع در اجرای آن اقدام کنند.

بازوند تاکید کرد: مدیران ذیربط وظیفه دارند با تلاش ویژه مانع از هرگونه کم کاری خود در اجرای این پروژه شوند، زیرا با هر فرصت سوزی روند رشد و توسعه استان با اجرای پروژه های مختلف سرمایه گذاری گرفته می شود.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به انتخاب دکتر نوروزی به عنوان شهردار کرمانشاه از سوی شورای شهر، اظهار داشت: ایشان از مدیران با سواد و با تجربه کرمانشاهی و با سوابق خوب اجرایی است که با توجه به موضوع مهم پروژه تله کابین کرمانشاه از ایشان خواستیم در این جلسه حضور پیدا کنند و امیدواریم مراحل اداری حکم ایشان هر چه سریعتر انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *