چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

ساعت کار موزه‌های تهران در ایام عید اعلام شد

افزایش ساعت کاری مراکز موزه‌ای که تقاضا و ظرفیت بازدید بیشتری را دارند، بر اساس صلاحدید مدیران آن مجموعه، با مکاتبه با دبیرخانه شورای سیاست گذاری موزه ها بلامانع است.

به گزارش توریسم اینترنشنال ؛رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از فعالیت موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران در ایام نوروز و ماه رمضان تا ساعت ۲۲ خبر داد.

با بیان اینکه شیوه نامه اجرائی فعالیت موزه ها ، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران در ماه رمضان و نوروز ابلاغ شده است، گفت: این دستورالعمل با امضا توکلی زاده معاون امور اجتماعی _ فرهنگی شهرداری تهران و دبیر شورای سیاستگذاری موزه های شهرداری تهران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این ابلاغیه، با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام عید باستانی نوروز ، در ایام نوروز ۱۴۰۲، موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ فعال هستند، افزود: بر این اساس ساعت فعالیت موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران تا ساعت ۲۲ اعلام شده است.

وی ادامه داد: در این ابلاغیه آمده است که افزایش ساعت کاری مراکز فوق الذکر که تقاضا و ظرفیت بازدید بیشتری را دارند، بر اساس صلاحدید مدیران آن مجموعه، با مکاتبه با دبیرخانه شورای سیاست گذاری موزه ها بلامانع است.

قاسمی گفت: همچنین باغ موزه‌های تحت پوشش شهرداری تهران در روز ۱۳ فروردین مقارن با روز طبیعت باز بوده و مدیران مجموعه های دارای باغ تاریخی و محوطه فضای سبز، می بایست شرایط را برای آسودگی شهروندان و حفاظت از باغ موزه ها ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین شیرینی فروشی‌ های تهران ؛ طعم سنت در عصر مدرنیته

ساعت کاری مترو تهران در شب عید اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *