شرکت یاهو اعلام کرد که به منظور بازسازی واحد تبلیغاتی خود ۲۰ درصد از کل نیروی کار خود را تا پایان سال جاری کاهش خواهد داد. این آخرین نمونه از اخراج کارکنان در صنعت فناوری و رسانه است.
به گزارش توریسم اینترنشنال؛ یکی از سخنگویان یاهو تصریح کرد که بخش فناوری تبلیغاتی قدیمی این شرکت، بازنگری شده و به بخش جدیدی به نام تبلیغات یاهو تبدیل خواهد شد. به گفته سخنگوی یاهو، به عنوان بخشی از این تغییر، یاهو قصد دارد در سال جاری نزدیک به ۵۰ درصد از این بخش را کاهش دهد. کاهش مشاغل در مجموع بر بیش از ۱۶۰۰ نفر تأثیر خواهد گذاشت. این اعلام در حالی صورت میگیرد که تعداد فزایندهای از شرکتهای فناوری و رسانه در حال کاهش هزینهها برای تطبیق با کاهش هزینههای تبلیغات دیجیتال به دلیل عدم اطمینان و ثبات در اقتصاد جهانی هستند.