ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳
مدارس گیلان

آمادگی مدارس گیلان برای اقامت مسافران تابستانی

طبق اعلام معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان ۱۴۷ مدرسه در استان گیلان برای پذیرایی از مسافران فرهنگی تجهیز شده اند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، علی حسین زاده با اشاره به پایان امتحانات دانش آموزان و شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت‌ها، گفت: در همین راستای اسکان فرهنگیان در استان گیلان خود را آماده پذیرایی از این مسافران کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۷ مدرسه استان گیلان با هزار و ۱۳۲ کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی سراسر کشور هستند، گفت: ۳۳ پایگاه پذیرش استانی از امروز فعالیت خود برای پذیرایی از مسافران فرهنگی را آغاز کرده اند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این کلاس‌ها بر اساس امکانات درجه بندی شده اند، افزود: از هزار و ۱۳۲ کلاس درس ۷۸ کلاس ویژه، ۶۴۲ کلاس با درجه الف، ۳۴۹ کلاس با درجه ب و ۶۳ کلاس با درجه ج هستند.

وی همچنین به امکانات موجود در این کلاس‌ها اشاره و اضافه کرد: وسایل سرمایشی و صوتی – تصویری مناسب با توجه به درجه بندی کلاس‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

حسین زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و توقف پذیرایی از مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان، افزود: پیش بینی می‌شود همزمان با پایان سال تحصیلی و تعطیلی مدارس، موج سفرهای تابستانی از اول تیرماه به گیلان آغاز می‌شود.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و انتخاب زودتر محل اسکان خود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان، به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده و با توجه به برنامه سفر خود، محل اقامت را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

افتتاح یک اقامت بومگردی در سامن

یازدهمین اقامتگاه بوم‌گردی میامی راه اندازی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *