س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

اجرای طرح گردشگری رودخانه صفا رود

عملیات طراحی گردشگری رودخانه صفارود در شهر رامسر به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری این رودخانه در هفته های آتی اجرایی می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، شهردار رامسر عنوان کرده عملیات طراحی گردشگری رودخانه صفارود با نگاه اقتصادی را در دستور کار قرار داده و عنوان کرده ‏که در هفته‌های آینده قرارداد طراحی گردشگری رودخانه اجرایی خواهد شد.‏

 علی امینی شاد، در نشست هم‌اندیشی مسئولان شهری با شمس‌الدین حسینی نماینده مجلس در دفتر شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: شهرداری رامسر در بحث بازگشایی اقدامات مثبت و چشمگیری انجام داده است که از جمله این اقدامات می‌توان به بازگشایی کوچه شبکه بهداشت اشاره کرد که صورت جلسه‌ای تنظیم شد که به استناد نظر کارشناسان دادگستری با رعایت فرایند قانونی، توافقنامه‌ای جهت بازگشایی بین شهرداری و مالکان تنظیم شود.

وی ادامه داد: در مورد خیابان قائمیه عملیات اجرایی جهت تأمین لوله‌های هدایت آب‌های سطحی صورت گرفته که در چند روز آینده لوله‌های آب‌های سطحی تأمین می‌شود و تا شب عید آن مسیر آسفالت شود. در بحث بازگشایی خیابان قائمیه دو عرصه و عیان برنامه‌ریزی شده که توافق نخست و ضمنی طی چندین جلسه و نشست صورت گرفته و امیدواریم که به عینیت تبدیل شود و توافق انجام شود.

شهردار رامسر گفت: در بحث رینگ ۲۵ قائمیه (خیابان فرودگاه) از مالکان دعوت به عمل آمده و نقشه برداری انجام شده و برای اخذ کارشناس و شروع توافق اعلام آمادگی کردیم، چرا که با توجه به تعداد مالکان و وسعت عمل، پروژه بزرگی پیش رو خواهد بود.

وی گفت: در بحث رودخانه صفارود با توجه به طراحی تثبیت و دیواره سازی رودخانه از قبل که جا دارد از شهرداران و اعضای شورای ادوار گذشته تقدیر کنیم، به همین جهت یک تفاهم نامه بین شهرداری و اداره آب منطقه‌ای استان منعقد شد مبنی بر اینکه رودخانه صفارود به مدت شش ماه در اختیار شهرداری رامسر باشد و بحث ساماندهی، نگهداری بر عهده شهرداری باشد.

وی بیان کرد: در همین راستا کمیته فنی ای تشکیل شده تا طراحی تثبیت با نظر کارشناسان کمیته فنی تصمیم گیری شود و عملیات طراحی گردشگری با نگاه اقتصادی در دستور کار قرار دارد که در هفته‌های آینده قرارداد طراحی گردشگری رودخانه اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *