پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

اعلام آمادگی “بافق” جهت استقبال از مسافران نوروزی

سرپرست فرمانداری بافق از آمادگی دستگاه های مختلف این شهرستان جهت میزبانی از مسافران نوروزی در تعطیلات عید سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ محمدعلی صمیمی گفت: بافق یکی از ۳۰ شهر برتر گردشگری کشور بوده و در چند سال گذشته برای توسعه گردشگری اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی افزود: فضای شهر و اماکن گردشگری باید به صورت ویژه‌تر رسیدگی شوند و پنج روستای هدف گردشگری بافق، برنامه‌هایی برای مسافران فراهم کنند.

صمیمی بیان داشت: نگرانی‌هایی در مورد بعضی مجموعه‌ها و کمپ‌های گردشگری کویری وجود دارد که قرار شد مدیریت و برنامه‌ریزی شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی بافق هم تصریح کرد: با توجه به اینکه بافق یکی از قطب‌های گردشگری استان است، زیر ساخت‌های گردشگری مانند بوم گردی‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، کمپ‌ها و… از سال‌های گذشته ایجاد شده است.

لیلی رنجبر ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان وجود دارد که مکمل گردشگری است و برای عید نیز، ۱۰ نوروزگاه فعال در روستا‌ها و خود شهرستان دایر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق نیز گفت: در قالب بسیج سلامت نوروزی، از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه، نظارت بر اماکن عمومی مانند رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری و… تشدید می‌شود.

مسعود دانشی خاطرنشان ساخت: مراکز واکسیناسیون کرونا به فعالیت خود در نوروز ادامه می‌دهند و مرکز بهداشت شماره یک این شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاه فعال است.

فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر بافق هم تصریح کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان، آمادگی دارد علاوه بر تیم‌های عملیاتی و امدادی مستقر در سه راهی سه چاهون، در شعبه نیز یک تیم برای پاسخگویی به موارد احتمالی مستقر کند.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *