س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳
غذای کرمانشاه

برگزاری آیین پلاک‌کوبی جهانشهر خوراک در کرمانشاه

استان کرمانشاه با دارا بودن ظرفیت های بالای گردشگری در تمامی حوزه ها به خصوص توریسم غذایی و تنوع غذایی بالا باید به صورت ویژه در حوزه خوراک مورد توجه باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ “بهمن امیری مقدم” در آیین پلاک‌کوبی جهانشهر خوراک که شامگاه امروز (۱۷ تیر‌ماه)در پارک شرقی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: خودم را خدمت‌گزار مردم میدانم و با مشکلات مردم آشنا هستم و در هرجای کشور خدمت کرده‌ام همواره به نام کرمانشاه افتخار کرده‌ام اما بعضی اوقات از بد معرفی کردن کرمانشاه قلبم به درد آمده است.

استاندار کرمانشاه افزود:‌کرمانشاه را باید با زیبایی‌ها، چهره تاریخیش و وحدت و همدلیش بشناسیم چرا این استان با دارا بودن ۴۲۰۰ اثر تاریخی بد معرفی شود.

 وی خاطر نشان کرد: کرمانشاه مهد دلیران است در زمان جنگ همه مردم حاضر در شهر همپای فرزندانشان در دفاع مقدس دلاورمردانه جنگیدند و امروز این شهر در بین ۳۷ شهر خلاق خوراک در جهان قرار گرفته که قابل تقدیر است.

مقام ارشد استان تصریح کرد: کرمانشاه دارای  ظرفیت‌های بی‌شماری است که علاوه بر شهر خلاق خوراک باید در زمینه‌های دیگر نیز در دنیا  معرفی شود این شهر با ۸۰ نوع تنوع غذایی باید مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

بهمن امیری مقدم

 امیری مقدم انتخاب کرمانشاه به عنوان جهانشهر خلاق خوراک را زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و ورود گردشگران دانست و گفت: این زیبابی باید بماند و تلاش کنیم زیباتر شود.

 استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: تمام صنوف در حوزه غذا به این افتخار توجه داشته باشد و کیفیت غذاها را بالا ببرند و گردشگران را برای تناول غذاهای کرمانشاهی ترغیب کنیم‌.

بیشتر بخوانید:

روایت جالب گردشگران آلمانی از سفر خود به ایران

فعالیت بیمارستان های کرمانشاه در حوزه گردشگری سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *