پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳
شرکت های خلاق گردشگری

برگزاری رویداد دستاورد‌های شرکت‌های خلاق در حوزه گردشگری

با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویداد دستاورد‌های شرکت‌های خلاق در حوزه گردشگری برگزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، خانه خلاق و نوآوری آفتاب مجری برگزاری بزرگ‌ترین رویداد گردشگری و صنایع‌دستی جهان شهر اصفهان شده است. این خانه خلاق و نوآوری در این راستا از علاقه‌مندان در حوزه تولید محتوا، گردشگری آموزشی، گردشگری تفریحی و بازی‌های رایانه‌ای، گردشگری خلاق، صنایع‌دستی، پوشاک و… دعوت به همکاری می‌کند.

این خانه خلاق و نوآوری، بر مبنای یک سیستم استعداد سنجی که بیش‌تر حول کودکان و نوجوانان متمرکز است، ایده‌های خلاقانه و نوآورانه آ‌ن‌ها را شناسایی کرده و خروجی این سیستم، به ورودی خانه خلاق و نوآوری منجر می‌شود.

سجاد حیات‌بخش مدیر خانه خلاق و نوآوری آفتاب با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی جهان شهر اصفهان دوازدهمین دوره است که برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه تلاش شده تا میزبان ۳۱ استان کشور باشیم و به‌صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری است، افزود: به هر استانی در حوزه صنایع‌دستی برای ارائه محصولات در حدود ۴ غرفه داده می‌شود، همچنین در حوزه گردشگری آژانس‌ها، هتل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و تفریحی خدمات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌‎دهند.

نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی جهان شهر اصفهان ۷ تا ۱۱ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

در این راستا از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان، خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور دعوت می‌شود جهت رزرو غرفه با شماره واتساپ ۰۹۱۶۲۰۴۵۴۶۴ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

افزایش نجومی قیمت اجاره ویلا در مجتمع‌های تفریحی چادگان

هنرمند سمیرمی موفق به دریافت نشان بین‌المللی مهر اصالت یونسکو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *