ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

برگزاری همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ در مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،آخرین آمادگی برگزاری همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ در کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب‌وکار شورا با حضور اعضا و کارشناسان این کمیسیون صبح امروز (چهارشنبه) در صحن عمارت ساعت برگزار شد.

سید کاظم زعفرانچیلر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری ۲۰۲۳ شهرداری تبریز در مهرماه خبر داد و گفت: این همایش برای شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تمام ظرفیت‌های شهرداری پای کار بیاید.

وی با بیان اینکه این ظرفیت که تاکنون تنها مجوز همایش بین‌المللی شهرداری‌هاست، نباید به تنهایی در اختیار شهرداری باشد، افزود: باید بسته‌های سرمایه‌گذاری سایر نهادها از جمله دانشگاه‌ها، اوقاف و طرح‌های مولدسازی نهادها و ادارات در این همایش عَرضه شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر تبریز، رفع موانع بروکراسی اداری موجود در مسیر سرمایه‌گذاران را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری تا قبل از همایش سرمایه‌گذاری در مهرماه برای بسترسازی حضور سرمایه گذاران از اهمیت جدی برخوردار است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار حضور موثر دانشگاه‌ها، منطقه آزاد ارس، مس آذربایجان و… در این همایش شد و گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، تنها انتفاع شهرداری نیست، بلکه باید قدمی در راستای حل مشکلات و رفع نیازهای مردم برداشته شود.

حجت الاسلام زعفرانچیلر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: دغدغه همه ما این است که در شهر رویدادهای مثبتی اتفاق بیفتد، امیدواریم با همراهی همدیگر شاهد اقدامات ارزنده و مطلوب باشیم.

علی نوای باغبان، نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه بیان کرد: ممکن است تا روز برگزاری همایش تعداد پروژه های سرمایه گذاری تغییر یابد، بهتر است به عنوان نمونه یک بسته ای از این امر تهیه شده و به اعضای کمیسیون ارائه شود تا نظرات اصلاحی اعضا ارائه شده و در بسته نهایی لحاظ شود.

نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز اذعان کرد: بهتر است موضوع برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ در جلسه های آینده کمیسیون بیشتر بررسی کنیم و آن را در صحن علنی هم مطرح کنیم تا نظرات سایر اعضا را در این راستا دریافت کنیم.

باغبان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت معاونت مالی اقتصادی شهرداری در این راستا لازم است و انتظار داریم حضور پررنگشان را در برگزاری هرچه بهتر همایش ببینیم، همچنین از سایر نهادها نیز باید کمک گرفته شود.

در این جلسه، مدیرعامل سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز در خصوص پروژه‌های سرمایه گذاری و نحوه برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ گزارشی به اعضای حاضر در جلسه ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

درآمد ۶ میلیاردی هنرمندان صنایع دستی در نوروز

گشتی در مقبره الشعرای تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *