پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
بوشهر

بهترین زمان سفر به بوشهر

زمستان که می‌رسد سفرها به‌ سمت جنوب اوج می‌گیرد که یکی از این مقاصد بوشهر است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، بوشهر از استان‌های جنوبی ایران است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. این استان با جاذبه‌های گردشگری ویژه‌اش توجه گردشگران را به خود جلب کرده‌ است.

سفر زمستانی به بوشهر + اینفوگرافی

بوشهر طولانی‌ترین مرز مشترک آبی با خلیج فارس در جنوب ایران را دارد. راه‌های مختلفی برای رسیدن به بوشهر وجود دارد؛ باید بدانید که استان بوشهر از شمال به قسمتی از خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، از شرق به فارس، از جنوب و غرب به خلیج فارس و از جنوب‌شرق به قسمتی از هرمزگان محدود است. بنابراین می‌توانید به انتخاب خود از نزدیک‌ترین استان مبدا حرکتتان وارد بوشهر شوید.

بهترین زمان سفر به بوشهر

شهر گردشگری بوشهر دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که برای دیدن این جاذبه ها انتخاب یک زمان و فصل مناسب برای بازدید بسیار حیاتی و مهم است؛ اگر بخواهید هم دمای هوا و هم فستیوال های شهر بوشهر را در معیار های خود بگنجانید باید از اوایل اسفند ماه تا اوایل اردیبهشت به بوشهر بروید تا هم از گرمای سوزان و همیشگی بوشهر در امان باشید و هم از فستیوال ها و جشنواره های بوشهر دیدن کنید. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که ممکن است سفر به بوشهر زمانی که هوا در معتدل ترین حالت خود قرار دارد به معنای این باشد که شهر بوشهر در شلوغ ترین حالت خود قرار گرفته باشد.

اینفوگرافی راهنمای سفر به استان زیبای بوشهر را در زیر مشاهده کنید:

سفر زمستانی به بوشهر + اینفوگرافی

بیشتر بخوانید:

تقویت گشت‌های دریایی در بوشهر

نقش مساجد بافت تاریخی بوشهر درمیراث عاشورایی

ظرفیت گردشگری استان بوشهر به ۲۰ میلیون نفر افزایش می یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *