پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

تاکید فرماندار ساری بر ظرفیت های رویداد گردشگری جهانی اکو برای مازندران

فرماندار ساری بر لزوم اقدام مازندران برای استفاده از ظرفیت های رویداد جهانی گردشگری اکو ۲۰۲۲ تاکید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال ، فرماندار ساری در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: مازندران باید از ظرفیت‌های این رویداد برای تعامل با کشور‌های مختلف دنیا بهره کامل را برد.

فرماندار ساری در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه ساری میزبان رویداد جهانی گردشگری اکو ۲۰۲۲ است، گفت: مازندران باید از ظرفیت‌های این رویداد برای تعامل با کشور‌های مختلف دنیا بهره کامل را برد.

نوبخت با بیان اینکه صدا و سیما می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های این استان و انعکاس رویداد گردشگری اکو ۲۰۲۲ داشته باشد، افزود: صدا و سیمای مرکز استان همیشه به عنوان یک ارگان تاثیر گذار کمک حال بخش دولتی و خصوصی بوده است و جای قدردانی دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را گردشگری اکو ۲۰۲۲ در نظر داریم گفت: در حال ساخت مستند‌های گردشگری، فرهنگی و چاپ کتاب برای معرفی هر چه بهتر مازندران در این رویداد بزرگ بین المللی هستیم.

ایزدی افزود: در این رویداد سرمایه گذاران کشور ما با سرمایه گذاران کشور‌های عضو اکو به منظور سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف در کشور‌های هدف دیدار خواهند کرد.

بگفته وی، یکی از برکات این سفر معرفی بهتر مازندران برای جذب بیشتر گردشگران خارجی خواهد بود.

ایزدی با بیان اینکه رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ دروازه توسعه گردشگری مازندران خواهد بود، افزود: زمان افتتاحیه رویداد بین المللی گردشگری اکو در ساری ۲۰ اردیبهشت است و به مدت پنج ماه تا مهرماه بطول می‌انجامد.

همچنین در این دیدار مدیران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان درخواست‌های خود را از مدیران رسانه استانی به منظور بهتر برگزار شدن این رویداد بین المللی ارائه کردند.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه رسانه استانی آمادگی کامل برای پوشش خبری رویداد بین المللی گردشگری اکو ۲۰۲۲ را دارد، گفت: تمامی معاونت‌های خبر، سیما، رادیو و فضای مجازی رسانه استانی آماده همکاری با اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری است.

صمدی افزود: ۱۰ کشور عضو اکو که حدود ۵۰۰ میلیون نفر جمعیت را به خود اختصاص دادند که می توان با برنامه ریزی مدون بهره کامل را از این رویداد بین المللی برد.

بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس تا آغاز رویداد ساری ۲۰۲۲

پایتخت گردشگری اکو خود را آماده میزبانی از کشورهای دوست ایران می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *