پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

ثبت رکورد ورود ۱۵ میلیون مسافر نوروزی به استان مازندران

سرپرست میراث فرهنگی استان مازندران اعلام کرد که از ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱، ۱۴ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۲۷۸ نفر از استان مازنداران بازدید کرده اند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مهدی ایزدی روز یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان با بیان اینکه بیش از ۱۴ میلیون و ۹۸۲ هزار مسافر نوروزی در استان اقامت کردند، افزود: از این تعداد ۹۱ هزار و ۸۸۳ هزار نفر در هتل، ۴۲ هزار و ۶۲۱ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۱۳ هزار و ۴۰۱ نفر در اقامتگاه سنتی، شش هزار و ۶۸۰ نفر در مهمانپذیرها اقامت کردند.

وی افزود: همچنین ۹۷ هزار و ۱۶۲ نفر در هتل آپارتمان، ۶۱ هزار و ۲۰۱ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی و ۶۵ هزار و ۴۸۸ نفر در متل و چهار میلیون و ۴۸۱ هزار نفر در خانه‌های مسافر اقامت کردند که اقامت در خانه مسافر ۲۹.۹۱ درصد مسافران را شامل می‌شود.

وی با اظهار اینکه ۷۹۹ هزار و ۳۴۷ نفر معادل ۵.۳۴ درصد از مسافران در اقامتگاه‌های موقت اسکان یافتند، شمار اقامت در سایر مراکز اقامتی شامل مهمان سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی را ۹ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۲۷۸ نفر ذکر کرد و گفت: ۶۱ درصد مسافران در سایر مراکز اقامتی پذیرش شدند.

ایزدی شمار بازدیدهای نظارتی را ۸۶۸ مورد بیان کرد و گفت: چهار میلیون و ۴۱۲ هزار نفر نیز از جاذبه‌های فرهنگی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کردند.

 

بیشتر بخوانید: 

تاکید استاندار مازندران با اجرایی شدن پروژه های گردشگری چالوس

مازندران میزبان “گردشگری دریایی” خواهد بود

چالش های متعدد؛پیش روی صنعت گردشگری استان مازندران

پایان خبر

1 دیدگاه برای “ثبت رکورد ورود ۱۵ میلیون مسافر نوروزی به استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *