ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

جاذبه های گردشگری سمنان در اکسپوی دوبی معرفی می شوند

جاذبه های گردشگری استان سمنان در اکسپوی دوبی معرفی می شوند. این اقدام بیشتر با هدف جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و گردشگران خارجی انجام می گیرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان در اکسپوی دبی خبر داد و گفت: در همین راستا محتوای دیجیتال معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و تاریخی استان سمنان برای پخش در غرفه ایران در این اکسپوی معتبر تدوین و ارسال شده است.

حمیدرضا دوست‌محمدی ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر افزود: محتوای رسانه‌ای سه زبانه معرفی استان سمنان در اکسپوی دبی با هدف برندسازی و معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و گردشگران خارجی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: اکسپوی دبی تا ۲۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد و در غرفه ایران، ظرفیت‌های گردشگری استان‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی معرفی می‌شود.

دوست‌محمدی گفت: استان سمنان مجموعه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر به ‌فرد با تنوع اقلیمی بالا را در خود جای داده است و در محتواهای ارسالی تلاش شده است ظرفیت‌های گردشگری استان به خوبی معرفی شود.

او با تأکید بر اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله راه‌های جذب گردشگر است، ابراز امیدواری کرد: با کاهش شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران خارجی و داخلی در استان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *