ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

شیوع گسترده ویروس کرونا در تربت حیدریه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:در روز های اخیر ویروس کرونا در سطح شهرستان بصورت گسترده ای شیوع پیدا کرده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،حسین ابراهیمی‌پور خاطرنشان کرد: آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزایش یافته است.

وی در خصوص آمار مبتلایان کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد: طی یک هفته اخیر ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده و هم‌اکنون ۲۲ بیمار در بخش حاد تنفسی بستری هستند که ابتلای ۶ نفر از آن‌ها به کرونا قطعی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مدت یک نفر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

وی بر لزوم توجه بیشتر به شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سرعت گرفتن چرخش ویروس در سطح جامعه کمک می‌کند.

 ابراهیمی‌پور بیان کرد: هر چقدر این بی‌احتیاطی بیشتر باشد، آسیب‌های جدی‌تری متوجه همه افراد جامعه خواهد بود.

وی افزود: کلیه مراکز بهداشتی و درمانی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به بیماران را دارند اما برای جلوگیری از گسترش موج بیماری نیازمند همراهی همه شهروندان هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ابراهیمی‌پور بیان کرد: امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به نکات توصیه‌ شده شاهد عبور از این موج بیماری باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *