ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

DCIM100MEDIADJI_0014.JPG

طرح همدان برای تبدیل «شیرین سو» به قطب گردشگری

شهرداری شهر شیرین سو تلاش کرده تا به تهیه طرحی در قالب سه بخش شهر، حوزه جنگل‌کاری و حریم دریاچه شیرین سو بپردازد و بتواند شهر شیرین‌سو را با «توسعه شهر، تالاب و جنگل» به عنوان قطب گردشگری جدید معرفی کند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان،جمع خبرنگاران مطرح کرد: با تهیه طرح گردشگری شیرین‌سو در شهرستان کبودراهنگ، شهرداری این شهر با همکاری اداره‎کل اقدام به تهیه طرح در قالب سه بخش شهر، حوزه جنگل‌کاری و حریم دریاچه شیرین سو کرده است تا بتوان شهر شیرین‌سو را با «توسعه شهر، تالاب و جنگل» به عنوان قطب گردشگری جدید معرفی کرد.

علیرضا قاسمی ادامه داد: ضرورت این طرح که می‌توان از آن با عنوان طرح جامع گردشگری این منطقه یاد کرد، در شورای پژوهش استانداری مصوب و یک جلسه گروه‌کاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این رابطه برگزار شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در ادامه افزود: با توجه موقعیت جغرافیایی این شهر و قرارگیری در مسیر مواصلاتی همدان- زنجان، تصویب طرح مذکور نقطه عطفی در توسعه گردشگری منطقه خواهد بود و گامی مؤثر برای ایجاد یک قطب گردشگری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *