ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳
گردشگری همدان

عدم حذف چارت گردشگری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اعلام کرد : همچنان چارت گردشگری از این سازمان حذف نشده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، هادی بلاغی با اشاره به توجه ویژه به مبحث گردشگری اظهار داشت: نگاه اعضای شورای اسلامی و شهردار همدان با توجه به اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و یکی از قطب‌های گردشگری کشور بوده بسیار مثبت است.

وی افزود: پیرو سیاست‌های شورا و شهردار در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان مبحث گردشگری از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال تحول در این بخش هستیم، بیان کرد: استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در بخش گردشگری سازمان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بلاغی خاطرنشان کرد: نگاه ما نه تنها حذف چارت گردشگری در سازمان نیست بلکه به دنبال تقویت و رشد بیشتر این بخش نیز هستیم.

وی با بیان اینکه در مدت کوتاهی که ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در بحث گردشگری اتفاقات خوبی را رقم زده‌ایم، بیان کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ برای حمایت از فعالیت های گردشگری شهر همدان و سازمان فرهنگی، هفت اتوبوس تور برای خدمات رسانی به شهروندان همدانی و مسافران در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: چندین هزار نفر در ایام نوروز شهروندان همدانی و مسافران با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری از جاذبه‌های همدان دیدن کردند.

وی با بیان اینکه استفاده از خدمات همدان‌گردی کاملا رایگان انجام شد، گفت: مسیر رفت این اتوبوس‌ها از ایستگاه‌های میدان آرامگاه بوعلی، بلوارهای خواجه رشید و کاشانی، میدان امامزاده عبدالله، گنبد علویان، تپه هگمتانه، آرامگاه باباطاهر، یادمان عین‌القضات همدانی، میدان فلسطین، چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، میدان قائم (باغ‌موزه دفاع مقدس) و گنج‌نامه بود.

وی افزود: همچنین مسیر برگشت این اتوبوس‌ها از ایستگاه‌های گنج‌نامه، میدان قائم، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، میدان بعثت، میدان جهاد، بلوار طالقانی، میدان شیر سنگی، فلکه فردوسی و آرامگاه بوعلی‌سینا انجام که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

بلاغی با اشاره به رویداد مثلث گردشگری غرب ایران بیان کرد: در راستای تفاهم‌نامه فی مابین شهرداری‌های همدان، کرمانشاه و سنندج و حمایت سازمان بین المللی یونسکو به منظور تحکیم و معرفی مسیر گردشگری تاریخ و تمدن (مثلث گردشگری غرب ایران) برنامه‌های مهم جشنواره اقوام ایرانی در همدان را برپا کردیم.

بلاغی خاطرنشان کرد: این رویداد اسفندماه سال گذشته در مسیر پیاده‌راه‌های اکباتان و بوعلی با سخنرانی دبیرکل یونسکو، استاندار و شهردار همدان و با حضور خبرنگاران و چند تن از دیپلمات‌های کشورهای همسایه صورت گرفت و بازتاب خبری بسیار خوبی داشت.

وی با بیان ستاد تسهیلات نوروزی بعد از ۲ سال تعطیلی به دلیل کرونا توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد، بیان کرد: استقبال بسیار بی نظیری را در نوروز شاهد بودیم و خوشبختانه توانستیم از مسافران نوروزی نمره خوبی را در ستاد تسهیلات بگیریم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: از این جا به تمام فعالان گردشگری و تمام کسانی که در این عرصه دغدغه دارند این قول می‌دهم که با قدرت و جدیت بیشتری بحث گردشگری سازمان را پیگیری کنم.

بیشتر بخوانید:

افتتاح یک اقامت بومگردی در سامن

بازدید ۷ هزار نفر از “غار علیصدر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *