پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

فرصت بزرگ جام جهانی قطر برای سه منطقه توریستی در جنوب ایران

بازرس جامعه هتلداران جزیره کیش بر ضرورت استفاده از ظرفیت های گردشگری سه منطقه کیش، قشم و بندرعباس همزمان با برگزاری جام جهانی در قطر تاکید کرد.
به گزارش توریسم اینترنشنال، بازرس جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: برگزاری جام جهانی در قطر با توجه به نزدیک بودن فاصله جغرافیایی این کشور با سه منطقه گردشگری ایران (کیش، قشم و بندرعباس) بهترین فرصت برای جذب توریست و مسافر در کشور است.

 سیدمجتبی قیاسی، بازرس جامعه هتلداران جزیره کیش با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات جام جهانی در یک کشور آسیایی برای نخستین بار، گفت: با توجه به فاصله جغرافیایی اندک قطر با سه منطقه گردشگری و دیدنی ایرانی (کیش، قشم و بندرعباس) مسابقات جام جهانی بهترین فرصت برای جذب توریست و گردشگر خارجی و داخلی است.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بالای این سه منطقه، افزود: هتل‌های ۴ و ۵ ستاره موجود در جزیره کیش و قشم می‌توانند با بهترین امکانات و هزینه بسیار کمتری نسبت به اقامت در هتل‌های کشور قطر میزبان مسافران جام جهانی باشند.

قیاسی با بیان اینکه قطر برای توریست‌ها کشور گرانی است، ادامه داد: در شرایط فعلی یک مسافر برای تماشای صرفا یک بازی جام جهانی در کشور قطر باید چیزی حدود ۲۰۰ میلیون هزینه کند در صورتی که اگر این فرد در یکی از هتل‌های کیش و قشم اقامتی هرچند باکیفیت و مناسبی را تجربه کند هزینه اش تا یک سوم تقلیل می‌یابد.

بازرس جامعه هتلداران جزیره کیش با اشاره به راه‌های ارتباطی آبی و هوایی کیش، قشم و بندرعباس با کشور قطر اظهار کرد: توریست‌ها و مسافران جام جهانی می‌توانند هتل‌های ۵ و ۴ ستاره این سه منطقه را برای اسکان خود برگزینند و باتوجه به فاصله نزدیک با قطر برای تماشای مسابقات فوتبال به این کشور سفر کنند. در این صورت هم با این مناطق گردشگری ایران آشنا می‌شوند و کسب درآمدی برای کشور میسر می‌شود و هم هزینه خود مسافران جام جهانی تا یک سوم کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه امکانات ورزشی کیش و قشم بهترین فرصت برای برگزاری اردو‌های تدارکاتی است، گفت: تیم‌های دعوت شده به جام‌جهانی می‌توانند قبل از شروع بازی‌ها با حضور در جزایر جنوبی کشور از امکاناتی نظیر چمن‌ها و باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی آن مناطق بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *