پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
هتل یزد

قیمت هتل های یزد امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

یزد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری جذاب و پرطرفدار ایران است که به علت ورود گردشگران خارجی و ایرانی دارای هتل های بین المللی و استاندارد می باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ ثبت شهر تاریخی یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو به سال ۱۳۹۶، موقعیت ویژه‌تری به آن بخشیده‌است. از آن زمان، سالانه گردشگران زیادی به سمت یزد سرازیر می‌شوند تا این میراث جهانی را از نزدیک تماشا کنند. این ویژگی‌ باعث شده است تا هتل‌های سنتی اما با امکانات مدرن زیادی در شهر یزد تاسیس شوند که در ادامه معرفی خواهند شد؛

هتل داد یزد

این هتل ۴ ستاره که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه‌ای از یک هتل کلاسیک با سبکی ایرانی است. هتل داد دارای ۸۸ باب اتاق، اتاق‌های متصل به هم، ماه عسل و رویال سوئیت با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن است. خدمات رفاهی هتل داد دو رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی جهت برگزاری تورهای مختلف و خرید بلیت، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری مراسم‌ها را شامل می‌شود. این مجموعه همچنین در مجاورت یادگارهای تاریخی یزد؛ از جمله آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد.

هتل صفائیه یزد

هتل ۵ ستاره پارسیان صفائیه یکی از هتل‌های زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان واقع در بهترین منطقه شهر تاریخی یزد، همراه با ۱۹۵ اتاق و سوییت لوکس مشتمل بر دو قسمت هتل جدید و هتل باغ است. هتل جدید صفائیه، شاهکاری از تلفیق معماری سنتی و مدرن با ویژگی های منحصر به فرد است. تسهیلات، امکانات و موقعیت ممتاز و خاص هتل پارسیان صفائیه و بهره مندی از امکانات و تجهیزات مدرن و توجه به ساختار سنتی میهمان پذیری در هتل باغ و توجه اساسی به استانداردها، از جمله مزیت‌های هتل پارسیان صفائیه به شمار می‌رود.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل مشیرالممالک یزد، اولین هتل ایرانی با معماری و تجهیزات کاملا سنتی و در عین حال مجهز به کلیه امکانات رفاهی است. جالب اینکه این هتل در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده! بنابراین اقامت در آن می‌تواند به تجربه اقامت در دوران قاجار بینجامد. محوطه زیبای باغ، فواره‌ها و نهر آب جاری و معماری اصیل ایرانی این هتل باغ را به یک جاذبه توریستی تبدیل کرده است. همچنین این مجموعه در حاشیه بافت قدیم شهر قرار دارد و دسترسی آن به بیشتر اماکن، آسان است.

هتل ارگ جدید یزد

هتل چهار ستاره ارگ جدید یزد از آن دسته از هتل‌های یزد است که معماری سنتی دارد. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، تالار عروسی، سالن کنفرانس و… اشاره کرد. محوطه هتل ارگ نیز یکی از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود که در آن حوض آب و فضایی برای پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد. نزدیکی به دخمه زرتشتیان نیز به دسترسی‌های جامع این هتل افزوده است.

در ادامه قیمت یک شب اجاره اقامتگاه‌ها و رزرو هتل های یزد قابل مشاهده است؛

بیشتر بخوانید:

کفه نمک هرابرجان جاذبه ای برای گردشگران یزد

صدور ویزای فرودگاهی در یزد به زودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *