پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳
قطب گردشگری سلامت

مازندران به قطب گردشگری سلامت تبدیل می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حال برنامه ریزی برای معرفی مازندران به عنوان قطب گردشگری سلامت هستیم .

به گزارش توریسم اینترنشنال،صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران امروز در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران با محوریت غرب استان (شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد) به میزبانی شهرستان تنکابن، اظهار کرد: حوزه گردشگری، حوزه کاملا تخصصی است که باید دانش این حوزه را به‌صورت حرفه‌ای برای رسیدن به توسعه در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: یکی از حوزه‌ها و ظرفیت‌ها در استان داریم در بحث گردشگری سلامت و تندرستی است تلاش ما این است مازندران را به‌عنوان قطب گردشگری در کشور معرفی کنیم.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: صنعت گردشگری در دنیای امروز از اهمیت بسزایی برخوردار است و سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌تواند برای مناطق اثرگذار باشد.

برزگر با اشاره به زیرشاخه‌های متعدد گردشگری در مازندران، افزود: یکی از حوزه‌های گردشگری که ظرفیت بالفعل شدن دارد، گردشگری سلامت و تندرستی و طبیعی است.

وی با اعلام اینکه در حوزه گردشگری تندرستی سیاست‌های پیشگیرانه و در گردشگری درمانی بحث اقدامات درمانی است، گفت: استان ما از ظرفیت بسیار بالا برخوردار بود برنامه اصلی ما این است اولین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت در سال ۱۴۰۲ برگزار کنیم که در راستای معرفی و برندسازی، انتقال تجربه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری باشد.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در استان مازندران

توسعه بوم گردی و گردشگری در روستاهای استان مازندران

کرمانشاه مرکز قطب گردشگری سلامت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *