پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

محدودیت های موقت ورود خودرو به جزیره کیش اعلام شد

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اجرایی شدن محدودیت های موقت در بحث ورود خودرو به جزیره کیش خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ اسماعیل مکی‌زاده معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ گفت: بنا به اعلام سازمان منطقه آزاد، از آنجایی که استقبال چشمگیر هموطنان از جاذبه‌های گردشگری کیش سبب ترافیک شهری و… شده است، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته به‌منظور متناسب‌سازی ورود و خروج مسافران و در راستای ارائه خدمات بهتر، محدودیت موقت ورود خودرو به جزیره کیش از سوی سازمان منطقه آزاد اعلام شده است.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه دهم فروردین به مدت ۴۸ ساعت محدودیت موقت و عدم پذیرش خودرو از بنادر چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش اعمال می‌شود. البته خودروهای پلاک جزیره کیش، خودروهای حامل مواد غذایی، سوختی و فاسد شدنی شامل این محدودیت‌ها نمی‌شوند.

دبیر ستاد تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان با بیان اینکه ارائه خدمات در بنادر چارک و آفتاب مستلزم دو فاکتور مهم نظیر شرایط مطلوب و مساعد جوی حاکم بر منطقه و اعلام پذیرش مسافر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش است خاطرنشان کرد: «محدودیت اعمالی در زمان شرایط نامساعد جوی فقط به‌منظور ارتقای ایمنی سفرها و اعمال محدودیت تردد و پذیرش مسافران از سوی منطقه آزاد کیش به‌دلیل متناسب‌سازی تعداد ورود و خروج شناور با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به هموطنان در این جزیره اتخاذ می‌شود.

لازم‌ به‌ ذکر است هم‌اکنون ۲۰ لندیگ کرافت با ظرفیت ‌۱۱۰۰ خودرو و ۱۰ شناور مسافری نیز با ‌۱۲۰۰ صندلی در مسیر سه‌گانه بنادر چارک و آفتاب به سمت کیش و برعکس خدمات ارائه می‌دهند.

پایان خب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *