پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
هشدار هواشناسی البرز

هشدار سیلاب در رودخانه‌های فصلی و دائمی استان البرز

با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در ارتفاعات البرز جنوبی مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز از مردم خواست از اطراق در این مناطق جلوگیری کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ عباسعلی کیخایی، مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در ارتفاعات البرز جنوبی، از گردشگران و مردم خواست به رودخانه‌های فصلی و دائمی استان نزدیک نشوند.

کیخایی اظهار کرد: در این فصل از سال، کمترین بارش با احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های دائمی و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی همراه است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز بیان کرد: با توجه به حادثه منطقه استهبان استان فارس، انتظار می‌رود مردم و گردشگران از اتراق در نزدیکی رودخانه‌های کرج، طالقان، برغان، کردان و سایر رودخانه‌های استان خودداری کنند.

وی تاکید کرد: برخی گردشگران نیز در روز‌های عادی برای خنک شدن وارد رودخانه کرج می‌شوند که با مخاطرات فراوانی برای آنان همراه است.

کیخایی ادامه داد: از آنجا که دمای آب رودخانه‌های کرج و طالقان به سبب ذوب یخچال‌های طبیعی پایین است ورود به داخل رودخانه با از دست دادن تعادل جسمی و غرق در رودخانه همراه است.

وی افزود: سال گذشته در اثر ورود تعدادی از گردشگران به حریم رودخانه کرج و طالقان تعدادی از آنان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش صنایع دستی

دریافت مهر اصالت بین‌المللی توسط هنرمندان استان البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *