ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳
بیمه صنایع دستی

هنرمندان صنایع دستی در قالب بیمه عشایر بیمه می شوند

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از بیمه هنرمندان صنایع دستی این استان در قالب بیمه عشایر خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛حاجی ابراهیمی، معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در جلسه تخصصی هنرمندان صنایع دستی آزادشهر از بیمه هنرمندان صنایع دستی در قالب بیمه عشایر خبر داد.

مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال ۱۳۹۹ را دریافت نکرده اند با مراجعه به سایت سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند تا سود سهام برای آن‌ها واریز شود.

محب حسینی، مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری گلستان از واریز ۲۷ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های گلستان خبر داد وگفت: دهیاران می‌توانند از امروز مبلغ واریز شده را برداشت کنند.

دفتر خدمات مسافرتی با هزینه بیش از یک میلیاردو ۵۰۰میلیون تومان و اشتغالزایی ۴ نفر و نیز کارگاه سفال با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۴نفر در آزادشهر به بهره برداری رسید.

مصاحبه دوره دکتری تخصصی داوطلبان دعوت‌شده به مصاحبه و استعداد‌های درخشان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شدو تا روز شنبه یکم مرداد ادامه دارد.
داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود به پایگاه اینترنتی www.azmoon.net مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

طرح بیمه تکمیلی برای هنرمندان صنایع‌دستی البرز

پیگیری وزارت میراث فرهنگی برای فعال شدن بیمه قالیبافان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *