پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
شرکت های خلاق گردشگری

پخش جاذبه‌های گردشگری ایران در نمایشگاه‌های ژاپن و فرانسه

ایران با شعار “ایران با شکوه” در دو نمایشگاه جاتای ژاپن و تاپ‌ریزا فرانسه شرکت کرده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ روح‌الله حسین‌زاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در نشست خبری نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری (جاتا ژاپن و تاپ‌ریزا فرانسه) گفت:  ایران برنامه‌های متنوعی برای حضور در این دو نمایشگاه تدارک دیده و  امسال در قالب محتوا چند بخش جدید اضافه شده که جدید هستند و در نمایشگاه‌های قبلی تاکنون اجرا نشده است.

حسین‌زاده افزود:حضور ایران در نمایشگاه‌های مهمی مثل ژاپن و فرانسه با توجه به حضور ۱۵۰ کشور دنیا اهمیت بسیار زیادی دارد. برنامه‌های مختلفی خصوصا در ژاپن داریم چرا که قرار است برج صنایع‌دستی در ژاپن احداث شود بنابراین حضور ایران در نمایشگاهی مثل ژاپن حتما اهمیت دارد و می‌تواند علاوه بر آشنایی کشورهای محل برگزاری نمایشگاه، سایر کشورهای شرکت‌کننده را نیز با ظرفیت‌های گردشگری کشورمان آشنا کند.»

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی یادآور شد: «برخی از کشورها حتی کشورهای همسایه مانند پاکستان شناخت زیادی از ایران ندارند از این رو حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی با هدف تقویت دیپلماسی فرهنگی است. این دیپلماسی فرهنگی از تاکیدات مهم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است‌.

بیشتر بخوانید:

تخریب برج های دوقلو در هند با بیش از ۳ هزار کیلوگرم مواد منفجره/فیلم

قوانین سفر به کشور ونزوئلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *