واکنش ها علیه شرکت ایرآسیای مالزی به دلیل تعویق در بازپرداخت هزینه پروازهای کنسلی در طول پاندمی کرونا اوج می گیرد.
به گزارش توریسم اینترنشنال، شرکت هواپیمایی ایرآسیای مالزی با موجی از شکایات از سوی مشتریانی مواجه شده است که می گویند، هنوز مبلغ پروازهایی که در طول همه گیری لغو شده است، به حسابشان بازگردانده نشده است.
ایرآسیا در طول سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هزاران پرواز خود را پس از بسته شدن مرزهای ایالتی و بین المللی از سوی دولت مالزی برای جلوگیری از پاندمی ویروس کرونا متوقف کرد.
با این حال، ماه ها پس از از سرگیری پروازهای این شرکت، صدها مشتری از خدمات ضعیف این شرکت و انتظارهای طولانی برای باز پس گرفتن هزینه پروازهای کنسل شده خود به شکایت پرداختند.