د٫ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۴۰۳

بالا گرفتن اعتراضات به ممنوعیت فروش بلیط های چارتری در کیش

طرح ممنوعیت فروش بلیط های چارتری در کیش موجب کاهش ورود گردشگران و کساد شدن بازار هتلداران شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری دوباره پروازهای چارتری این جزیره گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده، امیدواریم «کیش» به زودی از طرح ممنوعیت پروازهای چارتری معاف شود.

«مهدی ادیبان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روند جلسات نشان می‌دهد که سازمان هواپیمایی کشور دیدگاه سازمان منظقه آزاد کیش مبنی بر نقش پروازهای چارتری در رونق گردشگری این جزیره را پذیرفته و بر این اساس امیدواریم مجوز لغو ممنوعیت پروازهای چارتری برای کیش طی روزهای آتی صادر شود.

وی با بیان اینکه فروش بلیط هواپیما در کیش از یک الگوی ترکیبی پیروی خواهد کرد، افزود: مقرر شده تا فروش بلیط‌های هواپیما تحت نظارت سازمان منطقه آزاد کیش باشد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، ۷۰ درصد بلیط‌های پروازی به کیش به صورت چارتری و از ۳۰ درصد باقی مانده نیز قسمتی به صورت تک فروشی و قسمتی دیگر نیز برای کیشوندان اختصاص خواهد یافت؛ پروازهای چارتری تحت نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و فقط به چارتر کنندگان مجوزدار اختصاص خواهد یافت.

«ادیبان» با بیان اینکه، قرار بر این بود تا لغو طرح ممنوعیت پروازهای چارتری برای کیش از اولین روز کاری هفته جاری اجرایی شود، افزود: این طرح تا پایان هفته در کیش اجرایی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *