س٫ اردیبهشت ۲۵ام, ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در کهگیلویه‌و بویر‌احمد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ در این استان خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ سعید طالبی‌پور، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، یکم اسفندماه در جمع خبرنگاران، از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ در ورودی شهر‌های این استان خبر داد و گفت: در نمایشگاه علاوه بر نمایش تولیدات صنایع‌دستی، پخت غذاهای محلی و موسیقی سنتی استان باهدف معرفی آداب‌ و رسوم مردم، اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در تمام شهرستان‌های استان با هدف آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در حال برگزاری است، افزود: اجرای برنامه‌های نوروز در نقاط گردشگری استان نیازمند مجوز ستاد استانی کرونا است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد تأکید کرد: تلاش می‌شود این برنامه‌ها مطابق با دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ستاد کرونا در استان برگزار شود.

طالبی‌پور یادآور شد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ایام نوروز است.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *