چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳

رونمایی از ۱۳ پروژه گردشگری در البرز به مناسب ۲۲ بهمن

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی البرز اعلام کرد به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۳ طرح گردشگری و بومگردی رونمایی خواهد شد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، رحیم خاکی گفت: توسعه گردشگری یکی از موضوعات مورد تأکید است که برای این منظور در استان البرز معرفی ظرفیت‌ ها و توسعه زیر ساخت‌ های گردشگری مد نظر قرار دارد.

رحیم خاکی با اشاره به اینکه گسترش زیر ساخت‌ های اقامتی در استان البرز یکی از نیاز‌ های ویژه گردشگری است، گفت: در ایام دهه مبارک فجر دو مجموعه اقامتی بومگردی در روستای عبدل آباد شهرستان نظرآباد و روستای شِلنَک بخش آسارا در محور کرج چالوس با ظرفیت مجموعا ۳۰ تخت افتتاح شد. همچنین یک مهمان پذیر با ۶۷ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده شد.
خاکی دیگر طرح‌ هایی که در این ایام به بهره‌بردار رسید را شامل سه واحد پذیرایی سنتی در کرج و فردیس و ۷ دفتر و شرکت خدمات مسافرتی برشمرد و حجم سرمایه‌گذاری مجموع این ۱۳ طرح را ۱۸۶ میلیارد تومان عنوان کرد.
او حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای گسترش زیر ساخت‌ های گردشگری استان را یکی از مهم ترین موضوعات در این زمینه دانست و گفت: گسترش گردشگری به عنوان صنعتی فرابخشی نیاز به همکاری دستگاه‌ های مختلف برای صدور مجوز احداث تأسیسات گردشگری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *