ی٫ تیر ۱۷ام, ۱۴۰۳

نخستین فاز پروژه “پل معلق سرعین” به اتمام رسید

فرماندار سرعین اعلام کرد اولین فاز پروژه “پل معلق” سرعین با موفقیت به بهره برداری رسید.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، باقر باقرزاده گفت: مجموعه گردشگری دربند سرعین تیرماه پارسال کلنگ‌زنی شد و با تلاش سرمایه‌گذار و عوامل اجرایی فاز نخست این مجموعه به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا پذیرای مسافران و گردشگران ورودی به سرعین باشد.
فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه بعد از افتتاح و راه‌اندازی فاز اول، فاز دوم مجموعه هم با مشارکت سرمایه‌گذار احداث می‌شود، افزود: این فاز شامل زیپ‌لاین، دوچرخه هوایی، بازار سنتی و اقامتگاه صخره‌ای است که امیدواریم سال آینده تکمیل و افتتاح شود.
او میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای فاز اول پل دربند سرعین را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح فاز اول ۶۰ نفر و با راه‌اندازی فاز دوم ۱۲۰ نفر در این مجموعه اشتغال می‌یابند.
باقرزاده ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده بیشتر زیرساخت‌های مورد نیاز در مجتمع گردشگری دربند سرعین فراهم شده و امیدواریم نواقص موجود در تامین زیرساخت از قبیل گاز رسانی، آبرسانی، برق رسانی و جاده‌سازی نیز به سرعت رفع شود.
او همچنین از تامین زیرساخت اینترنت پرسرعت و فیبر نوری مجموعه گردشگری دربند سرعین خبر داد و گفت: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز مجموعه با هدف ارائه خدمات مطلوبی به گردشگران تامین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *