ی٫ اردیبهشت ۲۳ام, ۱۴۰۳
توریسم اینترنشنال چهارمحال بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مقصد گردشگری طبیعت محور قرار می گیرد

مدیر کل میراث فرهنگی استان چهارمحال بختیاری از تبدیل استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مقصد گردشگری طبیعت‌محور خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در چشم‌انداز و اهداف توسعه گردشگری استان و تبدیل بام ایران به مقصد گردشگری طبیعت‌محور در سطح بین‌المللی، ملی و استانی برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا جیلان افزود: در همین راستا توسعه و تقویت گردشگری مذهبی، ورزشی، طبیعی، سلامت، کشاورزی و عشایری مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی ارتقای فرهنگ گردشگری در مناطق مختلف را ضروری دانست و افزود: افزایش توان و دانش گردشگری محلی می‌تواند به رونق این حوزه کمک کند.
جیلان گفت: از فرصت مهم سفر رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری و اختصاص بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بخش‌های مختلف این استان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری بهره‌گیری می‌شود.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تا برای راه‌اندازی مکان‌های فرهنگی در مجاورت کانون‌های گردشگری اقدام کند.
جیلان افزود: تا یک ماه آینده تمامی سرویس‌های بهداشتی مختص مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری بازسازی و تکمیل و در جوار آن نمازخانه‌هایی راه‌اندازی و تجهیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رونق گردشگری سامان در گرو رفع مشکل جاده‌های مواصلاتی

راه اندازی نمایشگاه محصولات معرق چوب در چهارمحال و بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *