ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

افزایش ساعات کاری موزه های استان مرکزی در نوروز ۱۴۰۱

فعالیت و ساعات کاری موزه های استان مرکزی در ایام نوروز ۱۴۰۱ دو ساعت بیشتر می شود. این افزایش ساعات فعالیت موزه ها تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از افزایش ساعات فعالیت موزه‌های استان به منظور بهره‌مندی بیشتر گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

مصطفی مرزبان در اینباره گفت: به منظور ارتقا سطح رضایت گردشگران و میهمانان نوروزی ساعات کاری تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره کل در ایام نوروز  ۱۴۰۱ با دو ساعت افزایش ساعت کاری از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ خواهد بود و در پایان وقت حضور بازدید کننده، هیچ اجباری برای خروج با عجله بعد از ساعت تعیین شده وجود ندارد و راهنمایان موزه‌ها تا زمان حضور بازدید کنندگان حضور خواهند داشت.

وی گفت: افزایش ساعت کاری اعلام شده برای موزه های استان تا ۱۲ فروردین ماه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی استان مرکزی، مرزبان ادامه داد: استان مرکزی با داشتن ۱۵ موزه‌ تخصصی، سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و میهمانان است.

او همچنین از برگزاری آیین‌های بومی و اجرای موسیقی سنتی در اماکن تاریخی و موزه‌های استان و اماکن پرتردد شهر نیز خبر داد و گفت: در راستای حفظ، احیا و معرفی آیین‌های سنتی و بومی استان، برنامه آیین‌های نوروزی با عنوان نوروزگاه و برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح استان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *