س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳
توریسم اینترنشنال کتاب حوزه گردشگری

انتشار کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور»

این هفته با معرفی کتابی بسیار پر محتوا در حوزه نقش رسانه ها در توسعه گردشگری همراه شما هستیم ، این کتاب با نام نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور منتشر شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری از سوی انتشارات بانژ به بازار عرضه شد.

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری به قلم محمدجواد یافتیان و محبوبه مرادی از سوی “انتشارات بانژ” منتشر و به بازار عرضه شد.

در این کتاب آمده گردشگری نه‌تن‌ها به‌مثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح است، بلکه همچنین به‌عنوان یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته می‌شود.

نگارندگان کتاب یاد شده عنوان می‌کنند در کنار این مزایا، هم‌زمان با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازه‌ای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد از این رو با توجه با وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفت‌گانه ایران عزیزمان، می‌توان با استفاده بهینه از ابزار‌های فناوری‌های ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» در چهار فصل به حوزه‌های روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آزاد و تکنیک‌های اطلاع رسانی و نهایتا به ارائه راهکار برای مخاطبان تخصصی این حوزه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از دو کتاب در حوزه میراث فرهنگی

کتاب “پارتیان” منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *