س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳

بزرگترین قایق تفریحی جهان را بهتر بشناسید

آیا می دانستید که بزرگترین و لاکچری ترین قایق تفریحی در جهان هم اکنون در حال ساخت است و تا دو سال دیگر به آب انداخته خواهد شد؟

به گزارش توریسم اینترنشنال، بزرگترین قایق تفریحی جهان با نام «سامنیو» به معنای رویا تا سال ۲۰۲۴ به طور کامل ساخته و آماده استفاده خواهد بود.

این قایق مسکونی دارای ۳۹ آپارتمان در شش طبقه بوده و هر یک از این آپارتمان ها دارای یک سالن ورزشی، کتابخانه و سالن غذا خوری مجزا در داخل و فضای بیرون هستند.

ارتفاع این قایق ۶۲۸ فوت و طول Hن ۲۲۲ متر بوده است و از نظر طول و اندازه بزرگترین قایق بادبانی جهان خواهد بود.

طراحی اصلی این قایق با یک شرکت سوئدی بوده و اکنون شرکت کشتی سازی نروژی با نام «Verd» با به کارگیری هزینه ای معادل ۶۰۰ میلیون دلار در حال ساخت آن است.

هزینه ساخت هر واحد آپارتمان این قایق ۱۱ میلیون دلار برآورد شده است و مدیر پروژه آن از پیش فروش چند واحد از این آپارتمان های فوق لاکچری از قبل خبر داده است.

طراح این قایق تفریحی عنوان کرده است که در صورت سرمایه گذاری برای خرید واحدهای این آپارتمان، خدماتی با کیفیت یک هتل هفت ستاره را دریافت خواهید کرد، ضمن اینکه فرصت داشتن یک قایق تفریحی هم برای شما وجود دارد.

سازنده این قایق گفته است که با توجه به همه گیری ویروس کرونا تمامی اصول مورد نیاز بهداشتی در آن رعایت شده است و کسانی که در این قایق هستند، از خطرات ناشی از بیماری کرونا هم در امان خواهند بود.

رستوران مرکزی، بار و کلوپ ساحلی در هر شش طبقه این قایق رویایی وجود دارد. طراحان این قایق عنوان کرده اند که در طراحی آن به شدت به سازگاری اش با محیط زیست توجه کرده اند و دانشمندان و محققان علوم دریایی می توانند از طریق آن تحقیقات گسترده ای را در رابطه با حیات وحش در اقیانوس انجام دهند.

خریداران واحدهای این قایق بزرگ تفریحی می‌توانند بعد از خرید، آن‌ها را اجاره دهند. هویت مالکان آپارتمان مخفی باقی خواهد ماند و آپارتمان‌ها فقط با دعوتنامه مخصوص خریداری یا اجاره می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *