پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

تشدید نظارت ها بر واحدهای پذیرایی در استان آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی،ضمن تاکید بر اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام همه گیری کرونا، بر تشدید نظارت ها بر واحدهای پذیرایی در این استان تاکید و از انجام بیش از هزار بازدید در این حوزه خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از انجام بیش از هزار مورد بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی استان در ۹ ماه امسال خبر داد.
احمد حمزه‌زاده با اشاره به اینکه در راستای رعایت تمامی ضوابط ناظر بر عملکرد واحدهای پذیرایی و مقابله با بیماری کرونا تمام واحدها و تاسیسات گردشگری استان به طور مستمر مورد بازدید قرار می گیرند، گفت: « اکیپ نظارتی بر عملکرد واحدهای پذیرایی استان بازدیدهای خود را از واحدهای مذکور به‌صورت مستمر انجام می دهد، به طوریکه طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰، بیش از هزار مورد بازدید برای بررسی انجام شیوه نامه های بهداشتی انجام شده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: طی بازدیدهای اکیپ‌‌ نظارتی از واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی، ۲۵۰ مورد تذکر و ۵۰ مورد اخطار به واحدهایی که شیوه نامه های مصوب را رعایت نکرده بودند، صادر شده است.

حمزه زاده گفت: آذربایجان شرقی دارای ۲۹۴ واحد پذیرایی رسمی است که در ۹ ماه گذشته، ۱۰۶ واحد دیگر نیز اقدام به کسب پروانه بهره‌برداری کرده اند.

وی اضافه کرد: با آغاز فعالیت این واحدها، تعداد واحدهای پذیرایی فعال و رسمی استان به ۴۰۰ واحد افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *