ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

جواد قارایی در انتظار مجوز برای ساختِ مستند “سفر به سرزمین تروریست ها”

“جواد قارایی” مجری سرشناس برنامه “ایرانگرد” از ساخت مستند “سفر به سرزمین تروریست ها” با هدف مقابله با تبلیغات منفی بین المللی علیه ایران و دستورکار ایران هراسی خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ وی با بیان اینکه منتظر تایید مستند «سفر به سرزمین تروریست‌ها» از سوی معاونت سیما هستیم، گفت: جامعه هدف ما در این مستند گردشگران خارجی و ایرانیان خارج از کشور هستند.

قارایی تاکید کرد: برنامه ریزی‌های ابتدایی برای ساخت این مستند صورت گرفته اما قطعاً پخته‌تر خواهد شد تا برای گردشگران خارجی جذابیت ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: حدود ۸ نفر را انتخاب کرده ایم اما هنوز نامه نگاری صورت نگرفته، منتظر تایید طرح هستیم تا دو نفر از این گردشگران را که یکی آمریکایی و دیگری اروپایی است را انتخاب کنیم.

این مستندساز تأکید کرد: ما از قصد عنوان «سفر به سرزمین تروریست ها» را انتخاب کردیم، چون جلب توجه می کند، حتی برای کسانی که اهل گردشگری نیستند، هدف ما تغییر نگاه در مورد ایران است.

قارایی با بیان اینکه ما از خودشان علیه تبلیغات منفی شان درباره ایران استفاده می کنیم، گفت: خیلی از اروپایی ها و آمریکایی ها ذهنیت بدی راجع به ایران دارند، حتی مهمان نوازی و فرهنگ ایرانی برایشان قابل باور نیست، اما در این مستند دو گردشگر با ترس وارد ایران شده و با اشک و دلتنگی از آن خارج می شوند.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *