ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

ممنوعیت تردد اتوبوس در جاده خلخال-اسالم

اهالی شهرستان خلخال در اقدامی به ممنوعیت تردد اتوبوس از جاده خلخال به اسالم اعتراض و خواستار تغییر تصمیم گرفته شده در این باره و از سرگیری تردد اتوبوس ها از این جاده شدند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، فرماندار خلخال گفت: تصمیم عجولانه هر ارگانی در خصوص ممنوعیت تردد اتوبوس از جاده خلخال به اسالم به هر قصد و نیتی شایسته مردم شهرستان خلخال نیست و اهالی از این امر ناراحت و ناراضی هستند.

سیدجواد یحیی‌زاده شامگاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به مقصد گردشگری بودن زیبای جاده خلخال به اسالم و تصمیم عجولانه و نامعقول در خصوص ممنوعیت تردد از این جاده را شایسته ندانست و اظهار کرد: مردم شهرستان از این تصمیم ناراضی و نگران هستند.

وی افزود: تنها راه ارتباطی شهرستان خلخال به استان گیلان از این راه بوده و مردم خواستار تردد مجدد اتوبوس‌ها از این مسیر هستند.

فرماندار خلخال بر لزوم جذب اعتبارات و تلاش دستگاه‌ها به صورت جهادی و شبانه‌روزی برای پیشبرد اهداف شهرستان خلخال و پروژه‌های بر جای مانده و نیمه تمام را خواستار شد و بیان کرد: در دسترس نبودن مدیران ادارات شهرستان قابل قبول نیست و باید در تمامی اوقات، مدیران در جهت حل مشکلات مردم به صورت جهادی تلاش کنند و مدیران بدانند که در وقت کم اداری، نمی‌توان این حجم عظیم کارهای برجای مانده را جبران کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال تصریح کرد: همه ساله اعتبارات تعمیر و تجهیز در اختیارات ادارات شهرستان بود ولی امسال به طور ناباورانه در اختیار استان قرار گرفته و حجم عظیمی از مشکلات ادارات که با این اعتبارات حل و فصل می‌شد، بر زمین مانده است.

یحیی‌زاده با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: باید با تلاش و پشتکار مدیران، اعتبارات شهرستان در حوزه‌های مختلف جذب شود.

وی بر لزوم نظم اداری، حضور در جلسات به صورت برنامه‌ریزی شده و پرهیز از اسراف و حفاظت از بیت‌المال تاکید کرد.

جاده اسالم شاهرگ گردشگری و حیاتی مردم خلخال است

حجت‌الاسلام کریم اسدی نیز در این جلسه با اشاره به این که رونق شهرستان خلخال و کسب‌وکار اهالی با سفر از این جاده به مرکز کشور و استان گیلان انجام می‌پذیرد، ممنوعیت تردد اتوبوس از این جاده را شایسته مردم خلخال ندانست و گفت: این موضوع را با جدیت از مقام عالی استان پیگیر بوده و خواستار رفع محدودیت و ممنوعیت تردد اتوبوس از این مسیر هستم.

وی افزود: چشم‌انداز گردنه الماس و این جاده جنگلی، زبانزد عام و خاص در کشور و خارج از کشور است و این گونه تصمیم‌ها ضربه‌ای بزرگ به توسعه حوزه گردشگری شهرستان و استان است.

امام جمعه خلخال بیان کرد: چرا جلوی تردد کامیون‌های حمل و شن ماسه که ویرانگر جاده‌های خلخال هستند گرفته نشده و ممنوعیتی اعمال نشده اما برای اتوبوس‌ها این قانون عملی شده است و باید سریعا دستگاه متولی پاسخگو باشد.

وی خواستار حضور مدیران به صورت جهادی برای رفع مشکلات مردم شهرستان در حوزه‌های مختلف کاری و اداری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *