س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳
تجربیات سفر

گزیده ای از نظرات گردشران معروف در خصوص تجربه سفر

برای داشتن یک سفر خوب و به یادماندنی بهتر است که از تجربیات دیگر گردشگران برای یافتن مقصدی مناسب برای سفر استفاده کنیم در این مقاله با تجربیات گردشگران از سفرهای خود آشنا می شوید.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ شاید سفر از نظر بسیاری از ما یک موضوع بسیار ساده باشد. برای مثال اکثر ما در ایام نوروز به سفرهای نوروزی می‌رویم؛ اما سفر می‌تواند به تجربه‌ای بسیار عجیب و خاص در زندگی ما تبدیل شود.

برخی افراد هستند که زندگی خود را به سفر خلاصه می‌کنند. آن‌ها عاشق سفر و دیدن جاهای دیدنی دنیا هستند. به نظرتان وقتی که پای صحبت آن‌ها بنشینید، چه نظراتی را درباره سفر می‌گویند؟ خب در این مقاله قصد داریم تا درباره نظرات عجیب گردشگران معروف درباره تجربه سفر صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا قدر سفری که انجام می‌دهید را بیشتر بدانید!

نظر سنت آگوستین درباره سفر

سنت آگوستین یک جمله بسیار معروف درباره تجربه سفر دارد. او چنین بیان می‌کند که دنیا یک کتاب است و فقط با سفر کردن می‌توان تمام صفحات این کتاب را خواند. جالب است بدانید که بر اساس همین یک جمله، یک کتاب بسیاری طولانی نوشته شده است. از نظر او تمام دنیا یک کتاب بسیار بزرگ و طولانی است.

همان طور که دلمان می‌خواهد وقتی که یک کتاب جذاب را آغاز می‌کنیم، تمام صفحات آن را بخوانیم، برای دیدن دنیا هم فقط باید سفر کرد. این جمله و نظر، بهترین نظر درباره تجربه سفر در تمام دنیا محسوب می‌شود. وقتی که پای صحبت گردشگران بزرگ و معروف بنشینید، متوجه می‌شوید که همه آن‌ها این جمله معروف را به‌خوبی می‌شناسند. برخی نیز ممکن است به شما بگویند که همین جمله ساده انگیزه آن‌ها برای جهان‌گردی شده است. پس برای آنکه بتوانید کتاب دنیا و زندگی را به پایان برسانید، تنها راه سفر است.

نظر J.R.R Tolkein درباره سفر

J.R.R Tolkein نیز یک جمله بسیار معروف درباره تجربه سفر دارد. او چننین بیان می‌کند که هر کس که ظاهرش به افراد گم شده شباهت دارد، در حقیقت گم نشده است. این جمله از نظر ظاهری شاید بسیار ساده باشد؛ اما یک دنیا حرف در آن قرار دارد. وقتی که از J.R.R Tolkein درباره این جمله کوتاه پرسیدند، او توضیحات بسیاری درباره آن داد. وقتی که به سفر می‌روید، همه چیز برای شما تازگی دارد.

نظرات عجیب گردشگران معروف درباره تجربه سفر.

حتی یک تکه از جدول و خیابان هم می‌تواند برای شما تازگی داشته باشد. این در حالی است که تمامی جاهای دیدنی آن شهر، برای ساکنین آن بسیار معمولی است. به همین خاطر است که یک مسافر وقتی که وارد شهری جدید می‌شوید، همانند فردی که آدرس خود را گم کرده است، همه چیز را با دقت و تعجب نگاه می‌کند. این حس جزو زیباترین حس‌هایی است که می‌توانید در سفر تجربه کنید.

نظر هلن کلر درباره سفر

همه ما درباره هلن کلر کم و بیش می‌دانیم. او یک نویسنده نابینا و ناشنوا بود؛ اما این موضوع باعث نشد تا او خودش را از سفر کردن محروم کند. جالب است بدانید که هلن کر در طول زندگی خود، بارها و بارها سفر کرد. پس با توجه به شرایط او، حتماً نظر هلن کلر درباره سفر می‌تواند بسیار جذاب باشد.

او درباره سفر می‌گوید که زندگی یا باید سفر و ماجراجویی باشد یا کلاً هیچ چیز نیست! شاید از نظر بسیاری افراد، هلن کلر درباره سفر کمی زیاده‌روی کرده باشد؛ اما واقعاً هم همین است. اینکه در گوشه‌ای از خانه بنشینیم و هیچگاه دنیا را نبینیم، انگار که زندگی نکرده‌ایم. تصور کنید که سفر حتی از نظر یک فرد نابینا و ناشنوا اینقدر هیجان‌انگیز و زیبا بوده است. پس چرا ما با نعماتی که خداوند به ما ارزانی داشته است، از دنیا لذت نبریم؟

نظر چیف سیاتل درباره سفر

چیف سیاتل از جمله گردشگران بسیار معروف آمریکایی است. او یک جمله بسیار زیبا درباره سفر بیان می‌کند. او می‌گوید که فقط خاطرات را همراه خود بیاورید و رد پای خود را در طبیعت به جای بگذارید! در ادامه صحبت‌های چیف سیاتل، وی چنین گفت که با سفر می‌توانیم کوله بار خاطرات خود را تکمیل کنیم.

نظرات عجیب گردشگران معروف درباره تجربه سفر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک سفر به سفری خاطره‌انگیز تبدیل شود. چنین سفرهایی از لحظه‌‌ای که اقدام به رزرو هتل کرده باشید، خاطره‌ساز خواهد بود. واقعاً سفر زیباترین بخش خاطرات زندگی هر انسانی را تشکیل می‌دهد. وقتی که انسان پیر می‌شود، به‌مرور خاطرات زندگی خود می‌پردازد. شما چطور دوست دارید از خاطرات خود یاد کنید؟ اینکه در شهر خود باقی ماندید یا اینکه از تمام دنیا دیدن کردید؟ بهتر است کوله‌باری از خاطرات زیبای سفر را داشته باشیم. خاطراتی زیبا که می‌توانیم آن را برای عزیزان خود هم تعریف کنیم.

بیشتر بخوانید:

افزایش نسبی سفرهای جاده ای

بازخوردهای مثبت بازار سفر البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *