ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

آغاز پروژه زیباسازی ورودی های بندرعباس

استاندار هرمزگان در گفتگو با خبرنگاران گفت: اقدامات لازم برای زیباسازی ورودی های شهر برای پذیرایی از گردشگران انجام خواهد شد.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال، مهدی دوستی عصر جمعه با همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست فرمانداری بندرعباس و شهردار بندرعباس از پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس بازدید کرده و ابعاد مختلف این طرح‌ها را مورد بررسی قرار داد.

بازدید از پروژه‌های پل بزرگ و تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم و پارک این شهرک بازدید از روند اجرایی طرح بازآفرینی محله اسلام آباد و روند آماده‌سازی مقدمات اجرای طرح پارک ۵ هکتاری در این محله و بررسی ابعاد پروژه پارک ارمغان مالیات که در ورودی شهر بندرعباس محدوده میدان دفاع مقدس در حال اجرا است از برنامه‌های امروز استاندار هرمزگان بود.

مهدی دوستی در پایان بازدیدها در جمع خبرنگاران گفت: بندرعباس آخرین سد ما برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان هرمزگانی است از این رو علی‌رغم اعتقادی که به توسعه متوازن استان داریم باید به بندرعباس از این حیث نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

وی نامناسب بودن ورودی‌ها، ترافیک، کیفیت پایین خدمات شهری و سد معابر را جزو مشکلات مهم بندرعباس معرفی کرد و افزود: پروژه‌های مهم مانند پل پیامبراعظم که نقش بسزایی در بازشدن گره ترافیکی غرب بندرعباس دارد پیشرفت مناسبی دارد و امیدواریم بر اساس قولی که شهردار داده است تا پایان سال به اتمام برسد.

استاندار هرمزگان، ادامه داد: پل‌های مختلفی هم در شهر در حال احداث است که زمان اتمام همه تقریباً بین ۴ ماه تا یک سال است.

دوستی، تصریح‌کرد: برای ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس کارهای در شانی آغاز شده و علاوه بر ورودی‌های جاده‌ای برای ورودی هوایی (فرودگاه بندرعباس) طرحی را آغاز کرده‌ایم و محوطه فرودگاه در حال بازسازی است ضمن اینکه احداث باند دوم این فرودگاه نیز در دستور کار است و تلاش خواهیم کرد در سال آینده این طرح را آغاز کنیم.

وی اظهارداشت: ساماندهی محوطه ایستگاه راه‌آهن دچار زمان شده و تلاش خواهیم کرد این طرح را سریعتر به پایان برسانیم و حوزه ترمینال بندرعباس نیز برنامه‌هایی داریم.

دوستی خاطرنشان‌کرد: برنامه‌های دیگری نیز در حوزه‌های احداث ماریناها و گردشگری دریایی در بندرعباس داریم که با سرعت مناسبی در حال انجام هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *