پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
سفر به دبی

آنچه باید قبل از سفر به دبی بدانید

دبی شهریست که با جاذبه های دیدنی خود همیشه و در همه حال شما را شگفت زده می کند؛

به گزارش توریسم اینترنشنال،دبی معروف به نگین خاورمیانه، شهری با انواع تفریحات و جاذبه‌های متفاوت است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و یکی از بهترین مقاصد سفر برای ایرانیان به حساب می‌آید. شما می‌توانید انواع تفریحات دبی را اعم از پارک آبی وایلد وادی، سافاری دبی، برج خلیفه، انواع پارک‌ها و شهربازی‌ها و… را با هر رنج سنی که هستید، تجربه کنید.

دبی دیسکانت سایت ارائه‌دهنده خدمات اقامت، ویزا، انواع تفریحات، واچر تفریحات دبی و رستوران‌ها است. از جمله تفریحات متنوع می‌توان به تفریحات دریایی، پارک‌های آبی دبی، اجاره خودرو در دبی، تفریحات شب دبی و تفریحات کودکان اشاره کرد.

دبی گردی: لذت تجربه گشت در شهر لاکچری دبی

دبی شهری لوکس است که گردشگران از سراسر جهان برای دیدن به آن سفر می‌کنند. این شهر زیبا و مدرن جاهای مختلفی برای دیدن از جمله سواحل زیبا و بکر، بلندترین برج دنیا، بزرگترین آب نمای موزیکال دنیا، بهترین پارک‌های آبی دنیا و… دارد. یکی از زیباترین مکان‌هایی که در سفر به دبی حتما باید آن را ببینید، جزیره پالم است. این جزیره زیبا کاملا مصنوعی و ساخته دست انسان است که از بالا به‌شکل نخل است.

از دیگر جاذبه‌های پرطرفدار این شهر، این است که در دل کویر، باغ گلی با وسعت  حدودا ۷۲۰۰۰ متر مربع ساخته است که هنگام بازدید از آن محو زیبایی‌اش می‌شوید. همچنین با داشتن جاذبه‌ای به اسم دهکده جهانی، در واقع ملل مختلف جهان را با فرهنگ و سنن مختلف در یک‌جا دور هم جمع کرده است. شما با تجربه بهترین تفریحات دبی، سفری خاطر انگیز خواهید داشت.

قیمت تفریحات دبی: هزینه تفریحات دبی چقدر است؟

با یک سرچ ساده در گوگل متوجه می‌شوید که قیمت تفریحات در دبی کاملا متفاوت است و شما یک تفریح را با قیمت‌های گوناگونی می‌بینید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت تفریحات مختلف به‌صورت خرید حضوری بسیار بالاتر است نسبت به خرید آنلاین.

اگر می‌خواهید سفری راحت، بدون دغدغه و مقرون به‌صرفه‌تر داشته باشید، قبل از سفر به دبی، حتما از قیمت تفریحات دبی آگاه شوید. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید ارزانتر تفریحات دبی این است که آنلاین تهیه کنید. ما اینجا هستیم تا برای شما سفری بهتر و خاطر انگیزتر را رقم بزنیم.

رپورتاژ

تفریحات لوکس دبی

دبی برای تمامی‌سلیقه‌ها و سنین مختلف تفریح و سرگرمی‌دارد. یکی از متفاوت‌ترین جاذبه‌های در دبی، تفریحات لوکس است. تفریحات لوکس دبی بسیار متنوع است. در ادامه به معرفی این تفریحات می‌پردازیم. یکی از تفریحات لوکس و بسیار پرطرفدار در دبی، کشتی لوتوس دبی است. مبدا حرکت این کشتی از منطقه مارینا دبی است که با برنامه شاد و مفرح آن به‌مدت دو تا سه ساعت، اوقات بسیار خوشی را خواهید داشت.

از دیگر تفریحات لوکس در دبی می‌توان به اسکای دایووینگ دبی، تور برج العرب، بالن سورای و تور هلیکوپتر دبی اشاره کرد.

بهترین پارک آبی دبی: معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی

یکی از مکان‌های جذاب امارات و دبی برای گردشگران، به‌خصوص خانواده‌هاپارک آبی وایلد وادی دبی است. این پارک بر اساس افسانه قدیمی‌سندباد طراحی شده است.

در طراحی از خلق شخصیت‌های کارتونی برای کمک کردن به تداعی افسانه سندباد استفاده شده و اینکار باعث شده تا پارک آبی وایلد وادی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک‌های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک‌های آبی، به خود اختصاص دهد.

پارک آبی وایلد وادی پیشرفته‌ترین پارک آبی دنیا و دارای پیشرفته‌ترین وسایل برای بازی، تفریح و سرگرمی‌و هیجان است.

اجاره خودرو در دبی: گشت شهری با رنت ماشین در دبی

از مزیت‌های اجاره خودرو در دبی این است که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و زمان در طول سفر، دیگر استرس چگونگی رفت و آمد به مراکز تفریحی یا دیگر نقاط شهر را نخواهید داشت. برای اینکه در سفر به دبی در زمینه حمل و نقل آزادی عمل بیشتری داشته باشید، بهتر است به‌جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی‌همچون تاکسی، مترو و اتوبوس، از اجاره خودرو در این شهر استفاده کنید؛ زیرا با این کار از خستگی ایستادن در صف مترو و شلوغی آن نیز می‌کاهید. همچنین کسانی که پا درد یا دیگر مشکلات این‌چنینی دارند و زیاد نمی‌توانند راه بروند، بهترین گزینه برایشان اجاره خودرو است.

رپورتاژ

ویزای دبی: شرایط و قیمت اخذ ویزای دبی

از مهم‌ترین مسائلی که قبل سفر به دبی با آن برخورد می‌کنید، گرفتن ویزای دبی است. لازم به ذکر است که قیمت ویزای دبی با توجه به نوع سفرتان به این شهر متفاوت است. ویزای دبی انواع مختلفی اعم از ویزای فوری، ویزای سه ماهه، ویزای عادی، ویزای یک ماهه و … دارد که قیمت هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. در ادامه انواع ویزای دبی را توضیح می‌دهیم:

  • ویزای ترانزیت: برای کسانی است که قصد ماندن در دبی را ندارند و تنها برای عبور و ترانزیت به این شهر آمده اند که میتوانند ویزای ۹۶ ساعته دریافت کنند و در مدت زمان اقامتشان به داخل شهر بروند.
  • ویزای توریستی: ویزای توریستی در واقع همان ویزایی است که بیشتر افراد هنگام سفر به دبی دریافت می‌کنند. این ویزا معمولا ۱۴ روزه است.
  • ویزای فوری امارات: افراد ممکن است به‌دلایل مختلفی نیاز به اخذ ویزای فوری داشته باشند. روند اقدام و دریافت این ویزا حدودا دو تا سه روز طول می‌کشد.
  • ویزای سینگل: ویزای سینگل اجازه ی سفر فقط برای یکبار را به امارات در اختیار مسافران قرار می‌دهد. مدت ویزای سینگل، یک ماهه و سه ماهه است.
  • ویزای مولتی: ویزای مولتی امارات این امکان را به مسافران می‌دهند که بتوانند چند بار به این کشور سفر کنند. این ویزا به‌صورت یک و سه ماهه صادر می‌شود.

رزرو هتل در دبی

برای داشتن سفری بهتر و راحتتر، انتخاب هتل مناسب یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید بهش توجه داشته باشید. از جمله نکاتی که قبل از انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت جغرافیایی هتل، میزان دسترسی هتل به وسایل نقلیه عمومی، ستاره هتل و از همه مهم‌تر قیمت هتل است. منظور از موقعیت جغرافیایی این است که هتلی که انتخاب می‌کنید در کدام منطقه است و نسبت به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های مقصدتان چه موقعیتی دارد.

میزان دسترسی هتل به وسایل نقلیه عمومی‌و فاصله آن از ایستگاه مترو، اتوبوس یا تاکسی بسیار اهمیت دارد، زیرا باعث می‌شود کمتر خسته شوید و از زمان سفرتان بهتر استفاده کنید. همچنین ستاره هتل در کنار قیمت آن بسیار مهم است. بعضی هتل‌ها هستند که ستاره بالایی دارند اما خدماتی که ارائه می‌دهند نسبت به ستاره هتل‌شان کمی پایین‌تر است و بلعکس هستند هتل‌های نوسازی که ستاره پایین‌تری دارند؛ اما بسیار تمیزتر و خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

تور سافاری دبی

قوانین دبی در استفاده از روبات‌ها و خودکارسازی امور

ایران در رتبه ۱۴ لیست مسافران ورودی دبی قرار دارد

فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *