ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

اتمام مسابقات جواهرسازی شهمیرزاد

مسابقات جواهرسازی شهمیرزاد که به تازگی توسط اداره گردشگری و صنایع دستی این منطقه و با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار شد، به پایان رسید.

به گزارش توریسم اینترنشنال،مهدی متقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: در مسابقات مهارتی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگوم) در شهرستان مهدی‌شهر که به‌صورت حضوری در پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد برگزار شد، فاطمه عسکریان از مهدی‌شهر و درسا شاهی از سمنان مقام نخست، سپیده مرادعلیان از مهدی‌شهر مقام دوم و مهدی اشراقی از شاهرود مقام سوم این مسابقه را کسب کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: با هدف کشف استعدادهای حرفه‌ای رشته طلا و جواهرسازی استان سمنان و ایجاد فرصت مناسب برای توسعه و ترویج مهارت‌آموزی و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگوم) برگزار شد.

متقی گفت: مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگوم) با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان مهدی‌شهر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان مهدی‌شهر، پارک علم و فناوری استان سمنان، پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد و آموزشگاه آزاد طلا و جواهرسازی چنگوم و فعالان حوزه طلا و جواهرسازی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *