پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

اثرگذاری پاندمی کرونا بر بودجه مسافرت شهروندان اروپایی چگونه بوده است؟

دپارتمان پژوهشی موسسه استَتیستا در جدیدترین گزارش آماری خود، اقدام به مصاحبه با شهروندان برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی کرده و از آن ها در مورد بودجه ای که برای سفر و مسافرت کنار می گذارند، در بحبوحه پاندمی ویروس کونا سوال کرده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ در جریان این پژوهش، شهروندانِ کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و آمریکا، هدف پرسش قرار گرفته اند. بر اساس یافته های این نظرسنجی و پژوهش، ۷۱ درصد از شهروندان آلمانی گفته اند که بودجه مسافرت خود را تغییر نخواهند داد. این در حالی است که ۱۰ درصد از مصاحبه شوندگان از افزایش این بودجه خبر داده و ۱۹ درصد اعلام کرده اند که این بودجه را کاهش می دهند.

۶۰ درصد شهروندان انگلیسی نیز اعلام کرده اند که بودجه سفر خود را حفظ کرده، ۱۴ درصد از افزایش این بودجه، و ۲۶ درصد از کاهش آن خبر داده اند. در آمریکا نیز ۵۹ درصد از حفظ بودجه سفر خود خبر داده اند. این در حالی است که ۷ درصد از افزایش این بودجه و ۳۴ درصد از کاهش آن خبر داده اند.

۵۳ درصد شهروندان فرانسوی نیز اعلام کرده اند که بودجه سفر خود را حفظ می کنند. در عین حال، ۸ درصد از افزایش و ۳۹ درصد از کاهش این بودجه خبر داده اند. در مورد شهورندان اسپانیایی نیز، ۵۲ درصد از حفظ بودجه مساقرت خود، ۶ درصد از افزایش و ۴۲ درصد از کاهش آن خبر داده اند.

 

منبع: موسسه آماری استَتیستا

*ترجمه: توریسم اینترنشنال

لینک:

https://www.statista.com/statistics/1220792/coronavirus-covid-19-travel-budget-influence-worldwide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *