ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به گردشگران کرمانشاه

بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد به منظور حمایت از گردشگری استان کرمانشاه به گردشگرانی که به این استان سفر کنند کارت سفر ۱۰۰ میلیون تومانی اختصاص میدهد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،محمدسیروان گرامی‌پرور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور و به منظور ایجاد تحول در صنعت گردشگری این استان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با دعوت از شرکت ها و موسسات گردشگری برای انعقاد قرارداد برای برخورداری از این تسهیلات افزود: این کارت سفر به گردشگرانی که از طریق شرکت های گردشگری و در قالب تور، استان کرمانشاه را برای مقصد گردشگری انتخاب می کنند تعلق می گیرد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه یادآور شد: به این دسته از گردشگران، سفر کارت به نام خودشان صادر می شود و نیازی به آوردن ضامن نبوده و پس از استفاده از این تسهیلات می توانند در اقساط با کارمزد چهار درصد آن را بازپرداخت کنند.

گرامی‌پرور با بیان اینکه کارت های سفر به نام فرد ولی به حساب شرکت های گردشگری پرداخت می شود گفت: به همین منظور نشستی با شرکت ها و موسسات گردشگری برگزار شده است تا از جزییات این طرح اطلاع پیدا کنند.

پرداخت ۱۶۲ هزار فقره وام قرض الحسنه در استان

وی با اشاره به افزایش پرداخت وام قرض الحسنه در استان کرمانشاه به متقاضیان افزود: در حالی که در سال گذشته در مجموع ۶۵ هزار فقره وام به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شد، این رقم از ابتدای امسال تاکنون به ۱۶۲ هزار فقره و با مبلغ بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

گرامی‌پرور، شمار مشتریان این بانک در استان را بیش از ۳۲۹ هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: سقف تسهیلات پرداختی در این بانک ۳۰۰ میلیون تومان است که با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه همچنین اضافه کرد: نسبت مطالبات به مصارف این بانک در استان نیز امسال در مقایسه با پارسال با ۲۸ صدم درصد کاهش به ۵۲ صدم درصد رسیده است.

کارت سفر ۱۰۰ میلیون تومانی برای گردشگرانی که کرمانشاه را برای سفر انتخاب می‌کنند

بانک مهر ایران پیشتاز در سامانه های بانکی آنلاین

گرامی‌پرور با بیان اینکه بانک مهر ایران پیشتاز در راه اندازی سامانه های آنلاینی در کشور است ادامه داد: در سال گذشته یک میلیون و ۲۹۴ هزار حساب در کشور در این بانک به صورت آنلاین افتتاح شده است که از این تعداد بیش از ۲۱ هزار حساب تنها در استان کرمانشاه بود که این تعداد امسال تاکنون به ۲۰ هزار فقره حساب رسیده است.

وی یادآور شد: در همین راستا در سال گذشته ۶ هزار و ۲۹۳ فقره پرونده تسهیلات نیز به صورت آنلاین به متقاضیان پرداخت شد که امسال این تعداد تاکنون به ۱۵ هزار فقره رسیده است.

گرامی‌پرور، همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه وثایق بانکی برای وام‌های خُرد تا ۲۰۰ میلیون تومان نیز افزود: با راه اندازی این سامانه در این بانک مردم می‌توانند از سهام خود در بازار سرمایه به عنوان وثیقه برای دریافت وام، تسهیلات و ضمانت‌نامه بانکی استفاده کنند.

افزایش پرداخت تسهیلات فرزندآوری

وی بیان کرد: تعداد تسهیلات فرزند آوری که توسط این بانک در سال جاری پرداخت شده است از ۱۳۵ فقره در سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۵۷۶ فقره با مبلغ ۶۶۵ میلیارد ریال در سالجاری رسیده است.

گرامی‌پرور، در زمینه پرداخت تسهیلات به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی نیز گفت: در سال گذشته ۹۷۸ فقره تسهیلات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) در استان پرداخت شده است که این تعداد از ابتدای امسال تاکنون به یک هزار و ۵۳۶ فقره با ۹۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه اضافه کرد: در همین راستا در سال گذشته به مددجویان بهزیستی نیز ۲۹۳ فقره و در سال جاری ۵۹۰ فقره رسیده است.

وی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزا نیز اظهار کرد: در مجموع در سال جاری ۸۶۶ فقره تسهیلات اشتغالزا در استان به مبلغ کلی ۷۵۶ میلیارد ریال پرداخت شده است که تمامی این تسهیلات از منابع و سپرده های داخلی این بانک بوده است که این رقم در سال گذشته ۳۵۴ میلیارد ریال بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه دارای ۲۱ شعبه در این استان است که از این تعداد ۹ شعبه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *