ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

اردبیل؛ میزبان نشست وزرای گردشگری سازمان اکو

اردبیل در مهرماه سال جاری، میزبان نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو و دبیرکل سازمان دی هشت خواهد بود. میزبانی اردبیل در راستای برنامه های مرتبط با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خواهد بود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت که روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه نشست کارشناسان و وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه مهم اندیشیده شده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمادگی کامل خود را برای اجرای این برنامه اعلام کرده است.

وی با قدردانی از همکاری‌های دبیرخانه اکو و وزارت امور خارجه برای برگزاری شایسته این برنامه افزود: تا امروز علاوه بر دبیرکل سازمان اکو و هیئت‌های هشت کشور عضو آن، حضور دبیرکل سازمان دی هشت (هشت کشور اسلامی در حال توسعه) نیز به عنوان مهمان افتخاری در این نشست قطعی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌های مفصلی برای حضور مهمانان خارجی در اردبیل تدارک دیده شده است و مهمانان در مدت حضور در اردبیل از مناظر و مناطق طبیعی و تاریخی استان بازدید خواهند داشت.

محمدی ادیب برگزاری نشست‌های اقتصادی و جلسات مختلف با حضور فعالان اقتصادی استان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای مهمانان خارجی ذکر کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد برگزاری نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل موجب ارتقای صنعت گردشگری و تحول در اقتصاد و کسب و کارهای مرتبط با آن در سطح این استان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *