ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

ازنا؛ برگ برنده لرستان در جذب گردشگر

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی لرستان گفت: شهر ازنا به واسطه طبیعت بکر خود می‌تواند یکی از برگ برنده های لرستان در جذب گردشگر باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، عطا حسن‌پور امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه، موافقت‌نامه اصولی احداث اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان ازنا صادر شد.

وی اظهار کرد: شهرستان ازنا به‌واسطه برخورداری از طبیعت بی‌نظیر و به‌ویژه آب‌وهوای سرد و متبوع در فصل‌های گرم سال، یکی از مستعدترین شهرستان‌های لرستان برای توسعه گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، ادامه داد: در همین راستا احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از راهکارهای مؤثر برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه خواهد بود.

حسن‌پور با بیان اینکه استان لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری به‌خصوص طبیعت‌گردی دارد، افزود: بیش از ۸۰ درصد مساحت کل شهرستان ازنا را دشت‌های حاصلخیز و زمین‌های کشاورزی تشکیل می‌دهند و وضعیت جغرافیایی این شهر باعث شده تا ازنا همواره آب‌وهوایی عالی و دلپذیر داشته و موردتوجه گردشگران و کوهنوردان باشد.

وی اضافه کرد: آماده هر گونه همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌منظور ایجاد تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *