د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳
جزیره-کیش

از تهران تا کیش با ماشین چقدر راه است؟

برای سفر با ماشین شخصی به جزیره زیبای کیش مسافتی طولانی را باید طی کنید که این مسافت تا بندرعباس حدودا ۱۴ ساعت رانندگی نیاز دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ جزیره کیش از مقاصد مهم گردشگری به شمار می‌رود و بسیاری تمایل دارند بدانند از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است.پیش از اینکه در جریان باشیم از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است اطلاعات درخور توجهی درباره این مقصد هیجان‌انگیز و مهم گردشگری در جنوب ایران به دست آوریم. منطقه آزاد کیش دارای جاذبه‌های فراوانی در زمینه طبیعی و تفریحی است و با داشتن سالانه دو میلیون مسافر و گردشگر هتل‌ها و مراکز اقامتی با کیفیت، همین‌طور مرکزهای خرید متنوع و متعدد را در خود جای داده و به خوبی رضایت مسافران را جلب کرده و سلیقه‌های متفاوت را پوشش داده است به همین دلیل بسیاری برای سفر به این جزیره دوست‌داشتنی از گزینه‌های دسترسی به آن، سفر با ماشین را بررسی و انتخاب می‌کنند.

پیمودن فاصله از تهران تا کیش با ماشین

برای اینکه بدانیم از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است به فاصله‌ای که بین این دو نقطه از ایران عزیزمان وجود دارد می‌پردازیم. خوب می‌دانیم جزیره کیش در میان آب‌های خروشان و زیبای خلیج همیشه فارس قرار دارد و لازمه رسیدن به این جزیره از پایتخت، عبور از تعدادی شهر و رسیدن به بندرعباس است چرا که با ماشین می‌توان تا بندرعباس رانندگی کرد و برای ادامه سفر و رسیدن به مقصد اصلی یعنی کیش بایستی از بندرعباس تا کیش را با شناورهای حمل خودرو طی کرد.

در پاسخ از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است باید گفت بستگی به مسیر انتخابی مسافر دارد و با توجه به مسیر، مدت زمان توقف و سرعت تعداد ساعتی که برای رسیدن از تهران تا کیش نیاز به طی شدن دارد مشخص می‌شود. مسیر اول به بندر لنگه در بندرعباس ختم می‌شود و طی این مسیر بایستی از تهران، قم، کاشان، نطنز، اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، جهرم، لار و بستک عبور کرد این در حالی است که مسیر دوم تا شیراز با مسیر اول یکسان است و بعد از شیراز نیاز است تا از فیروزآباد، کازرون، خنج و لامرد عبور کرد و به بندر آفتاب یا بندر چارک رسید.

از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است

در راستای اینکه از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است باید گفت ۱۳۰۰ کیلومتر فاصله از تهران تا بندرعباس نیاز به ۱۴ ساعت رانندگی دارد و طبیعی است که این مسافت به صورت یکجا طی نمی‌شود و توقف‌هایی چند ساعته برای استراحت راننده و مسافران را می‌طلبد. گفتنی است که بعد از رسیدن به بندرعباس برای دسترسی به کیش بایستی به یکی از سه بندر آفتاب، لنگه و چارک رفت تا از طریق این بنادر و به وسیله شناور حمل خودرو به ترتیب طی ۱، ۴ و ۲.۵ ساعت به کیش رسید.

امتیاز سفر از تهران تا کیش با ماشین

وقتی صحبت این به میان می‌آید که از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است این مفهوم متبادر می‌شود که قطعا سفری چندین ساعته برای پیمودن مسافتی طولانی به وسیله ماشین بدون شک الویت و امتیازهایی دارد. بزرگترین نقطه قوت این سفر کاهش قابل توجه هزینه‌های رفت و آمد به شمار می‌رود، نه تنها رفت و آمد بین شهری به طور چشم‌گیری کم هزینه می‌شود بلکه با استفاده از ماشین شخصی تردد درون شهری کیش نیز آسوده و کم هزینه خواهد بود. از دیگر امتیازهای سفر به کیش با ماشین می‌توان به تجربه دیدن مناظر مختلف در جاده و داشتن آزادی عمل اشاره کرد، طبیعی است که وجود وسیله شخصی راحتی متفاوتی را برای گشت‌وگذار در کیش سبب می‌شود.ورود به کیش با ماشین نیازمند مدارکی نظیر کارت ماشین (اصل و کپی)، برگه معاینه فنی و گواهینامه رانندگی است و به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از شروع سفر خود این مدارک را آماده داشته باشید.

از تهران تا کیش با ماشین چند ساعت راه است

بیشتر بخوانید:

آماده سازی کشتی های کروز برای حمل و نقل دریایی در جام جهانی قطر

دریغ از یک رزرو هتل در آستانه جام جهانی قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *