ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

اعزم تیم جدیدی از راهنمایان گردشگری ایران به “اکسپوی دوبی”

سومین تیم از راهنمایان گردشگری ایران، به‌منظور معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشورمان در عرصه های مختلف صنعت گردشگری، به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی اعزام شدند.

به گزارش توریسم اینترنشنال و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت رویداد بین‌المللی اکسپو که بیش از ۱۹۲ کشور جهان در آن حضوری فعال دارند، همچنین معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی کشور، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعزام متناوب راهنمایان گردشگری را در دستور کار قرار داد.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی براساس بانک اطلاعاتی راهنمایان فعال دارای مجوز مسلط به زبان انگلیسی و عربی، انجام مصاحبه تخصصی همچنین تایید مراجع ذی‌صلاح اقدام به اعزام راهنمایان منتخب کرد که تا کنون ۱۱ نفر در قالب ۳ گروه، راهی این رویداد جهانی شده‌اند. تمام راهنمایان اعزامی با بیش از ۱۰ سال تجربه برگزارکننده تور‌های داخلی و خارجی را دارند.

امین عدیلی از استان اصفهان، داوود دهقان از یزد و هادی حرم‌شاهی از خوزستان سه نفری بودند که در تاریخ اول دی ماه اعزام شدند و به مدت ۱۲ روز در دوبی اقامت داشتند.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *