پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

طرح به مناسبت روز راهیان نور

اعلام جزئیات اعزام راهیان نور استان چهار محال و بختیاری

امسال به دلیل شرایط حاصل کرونا، اردوی راهیان نور برای دانش آموزان چهار محال و بختیاری برگزار نمی شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه چهارمحال‌وبختیاری، جزئیات اعزام راهیان‌نور از استان چهارمحال و بختیاری از ۱۵ اسفندماه را اعلام کرد، بر اساس این اعلام امسال راهیان‌نور دانش‌آموزی وجود ندارد.

عیسی حیدری اظهار داشت: اردوهایی که در حال برگزاری هستند با حضور دانشجویان بوده و برای دانش آموزان به دلیل شرایط بیماری کرونا امکان پذیر نیست، با توجه به شیوع بیش از حد ویروس کرونا مدارس مجازی شدند که این نشان دهنده شرایط ویژه است‌.

وی با اشاره به سختی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان، گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان ممکن است در اغلب موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و همچنین تعداد کمی از آن‌ها سه دز واکسن را دریافت کرده‌اند در حال حاضر امکان اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور نیست.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: مجوز آموزش و پرورش برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور لازم و ضروری است که در حال حاضر مجوزی داده نشده است، اگر مجوز لازم داده شود و شرایط کافی برقرار باشد اعزام دانش آموزان هم صورت می‌گیرد که در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد.

وی بیان داشت: ثبت نام دانشجویان در اردوهای راهیان نور هم به شرط دریافت سه دز واکسن بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، دانشجویانی که ثبت نام کنند در بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه با اتوبوس به مناطق اعزام می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *