ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

افزایش نظارت بر فعالیت مراکز خدمات رسان و گردشگری سمنان در آستانه عید نوروز

استاندار همدان گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت بر مراکز گردشگری افزایش یافته است.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه این استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران رضوی آماده است، تاکید کرد: شیفت‌های مشاغلی مانند نانوایی، داروخانه‌ها و… مورد نظارت اصناف و مسئولان متولی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران و زائران در آماده باش کامل باشند، افزود: نظارت و بازرسی در مجتمع‌های بین راهی، پارک‌ها و تمام اماکنی که مسافران می‌توانند اسکان کنند افزایش یابد.

استاندار سمنان با اشاره به گشت‌های مشترک اصناف، راهداری، بهداشت، صنعت معدن و تجارت و… در طول ایام حضور مسافران نوروزی در استان گفت: همزمان با فرا رسیدن موج سفرهای نوروزی نظارت بر اماکن گردشگری استان تشدید شده است.

هاشمی با اشاره به آشکار سازی نقاط حادثه خیز و همچنین نصب تابلوهای گردشگری برای شناساندن روستاهای گردشگر پذیر استان ابراز کرد: دهیاری‌ها مانند سال گذشته ماشین‌های دارای چراغ گردان خود در محورها را مستقر کرده و از ظرفیت ماشین‌های گشت منابع طبیعی نیز در این ایام استفاده شود.

وی افزود: لازم است دستگاه‌های متولی با محوریت فرمانداری‌ها برنامه‌های فرهنگی و شادی را برای مردم و مسافران در اماکن فرهنگی و تاریخی در نظر بگیرند.

استاندار سمنان در خاتمه گفت: شهرداران استان در حوزه پایش تصویری تلاش کنند تا دوربین‌های مستقر در شهرها را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *