س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳

افزایش نظارت ها بر دستورالعمل های بهداشتی در هرمزگان

وارد شدن به فصل مناسب گردشگری در استان هرمزگان موجب شده تا مسئولان این استان بر افزایش نظارت و بازرسی‌ها در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش های مختلف تاکید کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به افزایش تعداد گردشگران داخلی به این استان عنوان کرد: نظارت و بازرسی‌ها در مورد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان بایستی تا حد ممکن، افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: همه باید تلاش کنیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضمن حفظ سلامتی مردم، از ایجاد مشکل برای کسب و کارها نیز جلوگیری شود.

محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری «سلام الله علیها» و روز پرستار به پرستاران استان هرمزگان، بیان داشت: به واسطه تلاش‌های بی وقفه کادر پزشکی و پرستاری هرمزگان، این استان به ویژه طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر، کمترین موارد مرگ بر اثر کرونا را داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در کنترل بیماری کرونا در برخی عرصه‌ها مقام اول کشور را دارد و کارهای بزرگی توسط مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان صورت گرفته است که از همه تلاش‌ها در سطح این استان، تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پوشش بسیار بالای واکسیناسیون در هرمزگان، افزود: هرمزگان از بهترین استان‌های کشور در زمینه واکسیناسیون است.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *